poniedziałek, 12 lipca 2010
Ad.Net chce tworzyć przeciwwagę dla ARBO. Stawia na międzynarodowy zasięg i performance marketing jako drugi filar biznesu.
Anna Bartoszewska i Marta Kozłowska są nowymi account directorami. 12 innych osób również awansowało.
Siedem firm zadeklarowało chęć przystąpienia do nowego stowarzyszenia reklamodawców.
Makro chce działać również poprzez mniejsze hale.
Łączą się dwa największe sklepy internetowe z multimediami. Stroną przejmującą jest Empik.
Małgorzata Głażewska opuszcza branżę samochodową.
36,6 oferuje swoim użytkownikom filmowe pakiety na lato.
Tuba wzmacnia zespół do obsługi klienta.
Icebreaker nowym klientem Neuron PR.
Rada Etyki Public Relations wybrała nowych przedstawicieli branży.
Radio wkrótce ma rozpocząć nadawanie także w Kielcach.
Wspólna usługa Call Center Poland i Webtela.
Danone argumentuje, że ma prawo nazywać Activię i Actimel probiotykami.
Największy serwis społecznościowy chce łączyć marketerów z ich konsumentami.
Sieć Tesco uruchomi autonomiczny sklep z odzieżą własnej marki F&F.
Brytyjska herbata w rękach Japończyków.