środa, 14 lipca 2010
Po dwóch latach od startu firma digital signage znika z rynku.
Sieć handlowa szuka partnera, który będzie prowadził projekt mediowy wewnątrz sklepów.
Polska Grupa Energetyczna startuje z przetargiem i chce wybrać agencję, z którą zwiąże się na trzy lata.
Polska i Litwa jedynymi rynkami regionu, na których wzrosną wydatki na reklamę.
Na rynku rozpoczęły działalność dwie powiązane ze sobą agencje - FaceAddicted oraz VideoAddicted.
Producent PlayStation będzie obecny w ramach projektu letniej akcji Projekt Plaża TVN.
Sieć aptek wykorzystuje sezon wakacyjny do działań komunikacyjnych, za które odpowiada agencja NEKK.
W ramach PMPG ma powstać nowy projekt bazujący na dziennikarstwie śledczym.
Producent baterii rusza z kampanią reklamową przygotowaną przez polską agencję Adwertajzing.
Dzięki nowej ofercie marketerzy będą mogli dotrzeć do użytkowników zainteresowanych nowymi technologiami.
Motyw dłoni jest głównym elementem identyfikacji wizualnej miasta.
Do końca wakacji RMF Maxxx oficjalnie rozpoczyna nadawanie w Rewalu.
Nowy menedżer rozpoczął pracę w zespole client leadership.
Portale Najdom.pl i Planowo.pl znalazły się w ofercie IDMnetu.
Agencja zatrudniła nowe osoby w biurach w Warszawie i Krakowie.
W ramach grupy Addicted to Music połączono dwie struktury organizacyjne.
Do zespołu agencji San Markos dołączył Grzegorz Gładysz.
Agencja interaktywna OS3 ma nowego PR managera.
Producent płytek nie zmieni po przetargu domu mediowego.
Na wzrost w I kwartale br. miała wpływ przede wszystkim bardzo dobra sytuacja w Azji i Ameryce Łacińskiej.
Perfumy sygnowane przez amerykańską gwiazdę muzyki pop mają pojawić się w sprzedaży przed świętami Bożego Narodzenia.
Alan Hodge objął stanowisko worldwide head of trading w domu mediowym Maxus Global.
Twórca pisma skupił akcje wydawnictwa i wycofał je z giełdy.
Operator kolejowy chce przekonać użytkowników, że jego oferta połączeń to coś więcej niż tylko możliwość przejazdu pod kanałem La Manche.