czwartek, 15 lipca 2010
Nowy dyrektor kreatywny agencji rozpocznie pracę w sierpniu br.
Bez rewolucji w jesiennej ramówce TVN. Po przerwie wraca "Mam talent!", stacja wyemituje ostatnią serię "Majki" i przymierza się do nowej produkcji na jej miejsce.
Marketer zrezygnował z obsługi projektowej na rzecz stałej współpracy z agencją.
Po krótkim epizodzie w Media Contacts Jaszkowski dołączył do ZenithOptimedia.
90 proc. internautów słucha radia w sieci, zdecydowana większość akceptuje reklamy w tym medium, wynika z badań MB SMG/KRC.
Uczniowskie dylematy na szkolnych korytarzach mają być jednym z motywów pierwszej lokalnej produkcji Disneya w Polsce. Film wzorowany jest na międzynarodowym formacie.
Grupa obsadziła stanowisko head of strategy & research department.
Nowa strona stacji ma mieć charakter bardziej informacyjny.
Pod hasłem wellness rusza konkurs firmy na najlepszy wakacyjny blog.
Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla browaru.
Pismo "E!stilo" zmienia oprawę.
Agencja MRM Worldwide wygrała przetarg na kreację platformy internetowej dla marki Vibovit.
Wygrana zapewnia agencji obsługę na wyłączność w zakresie afiliacji.
Wśród najlepszych gros zostało zrealizowanych na zlecenie firmy Nike.
Nielsen sporządził ranking nacji, których użytkownicy najczęściej korzystali ze stron przygotowanych na mundial przez organizację piłkarską FIFA.
Z badań francuskiego rynku mediów wynika, że tendencja wzrostu wydatków marketerów na reklamę online utrzyma się w 2010 i 2011 r.
Koncern otworzył już drugi sklep adresowany do chińskich konsumentów.
Sprzedaż luksusowych produktów firmy zwiększyła się w II kwartale br. o 27 proc.