poniedziałek, 19 lipca 2010
Marcin Wieczorkowski, który odpowiadał za komunikację marki Play, rozstaje się z firmą P4.
Grupa ZPR planuje nowe przedsięwzięcie telewizyjne, prawdopodobnie bazujące na marce "Super Expressu".
W ciągu najbliższych miesięcy będą prowadzone testy aplikacji "Super Expressu" na iPhone'y i iPady.
Do zespołu agencji dołączyli także Dominik Moćko i Joanna Malec.
Roman Jędrkowiak zajmie się stroną marketingową projektu nowego filmu Marka Koterskiego.
Kompania Piwowarska, producent m.in. piwa Lech, kończy współpracę z agencją Grandes Kochonos i rozpisze przetarg na obsługę tej marki.
Po kilku tygodniach nowość Garniera podnosi udziały do blisko 10 proc. w kategorii szamponów.
Nowy menedżer odpowiada za sprzedaż reklam i rozwój nowych produktów.
Firmy, które pracują nad alternatywnym pomiarem internetu, tworzą własną organizację.
Nowy szef reklamy miesięcznika został awansowany wewnętrznie.
W centrum Warszawy firma Samsung zainstalowała nowoczesną reklamę.
Agora wykorzystuje swoje nośniki do promocji dziennika bezpłatnego "Metro".
Agencja prowadzi kampanię PR-ową serków, promując różne możliwości ich zastosowania.
TV Biznes zamyka biuro w Poznaniu. Od października program będzie przygotowywany w Warszawie i nadawany również ze stolicy.
Pan Chłodek to postać wykreowana na potrzeby promocji chłodzonych batonów Kinder Pingui, Kinder Maxi King i Mlecznej Kanapki.
W ramach nawiązanej współpracy obie firmy mają realizować wspólne projekty reklamowe.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy wzrost wyniósł 17,6 proc.
Marketer podpisał nowy kontrakt z grupą mediową, którego wartość szacuje się na 300 mln dol.
Gigant internetowy zarobił w II kwartale br. ponad 1,84 mld dol.
Agencja należąca do holdingu WPP Group tworzy strukturę, która ma specjalizować się w realizacji projektów na platformach społecznościowych.