wtorek, 27 lipca 2010
Sieć handlowa rozważa uruchomienie w naszym regionie sklepów ze swoją marką odzieżową.
Michał Więcławski awansował na stanowisko group account directora.
Marketer wydał na reklamę o 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej.
Strategia marki wokół hasła "Więcej z życia - zimny Lech" będzie kontynuowana w kolejnych miesiącach.
Dział agencyjny i dział sprzedaży bezpośredniej funkcjonuje teraz w ramach struktury sprzedaży Fotki oraz innych serwisów społecznościowych.
Firma bukmacherska rozszerza współpracę z popularnym komentatorem sportowym z Polsatu.
Grupa Żywiec sfinalizowała umowę sponsorską z Legią Warszawa na sezon 2010-2011.
Bank w I połowie br. mocno ograniczył wydatki reklamowe. Pomimo to prowadzi przetarg na drugą agencję kreatywną.
Agencja ma prowadzić projekty z zakresu PR-u konsumenckiego.
Nowa szefowa działu Creative Works przeszła z Wundermana.
Należąca do IDMnetu sieć kobieca 4_clover wprowadziła pakiet tematyczny o nazwie 4_star.
Concept Publishing Polska współpracuje z John Brown Media
W nowych reklamach Plus dla Firm marketer wykorzystał postaci z wcześniejszych etapów działań komunikacyjnych.
Ruszyła kampania wprowadzająca nową mobilną aplikację umożliwiającą słuchanie radia.
Presspublica zakończyła współpracę z BBDO i po rozstrzygnięciu przetargu wybrała nową agencję reklamową.
David Pinnington został managing directorem Fuse, struktury zajmującej się projektami marketingowymi wykorzystującymi sport i rozrywkę.
Justine Powell została wiceprezesem ds. dystrybucji w regionie EMEA.
Podobnie jak Dell czy General Motors również japoński koncern motoryzacyjny będzie miał własną agencję reklamową w strukturach WPP Group.
Wydawnictwo Pearson poinformowało, że w pierwszej połowie 2010 r. odnotowało wzrosty wpływów z reklamy. Jego przedstawiciele uważają, że to znak powrotu koniunktury w prasie biznesowej.
StrawberryFrog z Amsterdamu zajmie się obsługą budżetu marketera, którego wartość szacuje się na 160 mln funtów.