czwartek, 5 sierpnia 2010
Po OOH Group oraz Ad i Media na rynku wielkiego formatu debiutuje Mediacore.
Dom mediowy wylicza, że w I poł. br. najwięcej straciła TVP, a najwięcej zyskało Discovery.
Krawczak odpowiada za marketing Costa Coffee w Europie.
W biurze reklamy Inforu wkrótce pojawi się następca Rafała Sułkowskiego.
Media Shop poszerza ofertę o nośniki firm Mini Media i Publiprox.
Wydawca "Polski" tworzy nowe stanowisko szefa projektów specjalnych. Obejmie je menedżer, który przez ostatnich kilka lat pracował w Inforze.
Iwo Paliszewski odpowiada za marketing i komunikację spółki.
Agencja Ciszewski Public Relations zatrudnia kolejnego specjalistę.
W polskich aptekach debiutuje hiszpańska marka luksusowych dermokosmetyków pielęgnacyjnych.
Agata Majecka account directorem, a Aleksandra Węgrowicz account managerem.
Do zespołu obsługującego markę Winiary w Eskadra Publica dołączyły dwie nowe osoby.
Kanał telewizyjny dla dzieci stawia na zabawę i interakcję z dziećmi i ich rodzicami.
Agencja rozbudowuje struktury związane z pozyskiwaniem nowych klientów.
Firma Benhauer udostępnia aplikację ADmanago, która, jeśli wierzyć zapewnieniom autorów, obniża koszty reklam w Google nawet o 70 proc.
Do jej zadań będzie należało samodzielne prowadzenie projektów przetargowych.
Nowy skład Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji już w komplecie.
Globalne rozstrzygnięcie przetargu na obsługę reklamową dziecięcych produktów koncernu obejmie także Polskę. Nie wiadomo jednak, kiedy to nastąpi.
Austriacki producent wybrał w przeglądzie ofertę Magnifico.
Przedstawiciele koncernu tłumaczą gorszy wynik finansowy wprowadzeniem nowych produktów do portfolio oraz zwiększeniem wydatków na reklamę.
Sportowi celebryci w reklamie aplikacji miCoach. Tym razem produkt przeznaczony jest dla użytkowników iPhone'ów i iPadów, a w niedalekiej przyszłości również dla posiadaczy BlackBerry.
Producent odzieży sportowej korzysta z wizerunku popularnej brytyjskiej modelki.
Operator chce ułatwić zakupy w sieci, łącząc je z rozrywką i elementami społecznościowymi.
Projekt jest realizowany wspólnie z amerykańskim dostawcą internetu i telewizji kablowej Verizon.