wtorek, 10 sierpnia 2010
To od BRE Banku zależą teraz losy akwizycji sieci reklamowej Ad.net.
Gigant technologiczny promuje najnowszą przeglądarkę Internet Explorer 8.
Wyborowa SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę digital marki wódki Luksusowa.
Nowy projekt badawczy realizowany przez 4P Research Mix ma analizować kondycję małego i mikrobiznesu.
Wydawnictwo zamierza zaoferować usługi Biura Obsługi Klientów także innym wydawcom.
Firma telekomunikacyjna realizuje w ramach grupy Deutsche Telekom wspólny projekt promocyjny.
W tym roku zgłoszone projekty będą rywalizować w trzynastu kategoriach.
OS3 przygotowała dla marki nowy projekt internetowy.
Marketer wprowadził na rynek nowy żel do prania.
Zespół Izabeli Walczyk, która niedawno awansowała na stanowisko account directora, został wzmocniony i powiększony.
Nadawca prowadzi wizerunkową kampanię reklamową Canal Plusa autorstwa Change i MPG.
Stacja telewizyjna adresowana do dzieci przygotowuje się do zmian logo.
Projekt marketingowy ma nawiązywać do ogłoszonego przez ONZ Roku Różnorodności Biologicznej.
Marketer wróci do poziomu wydatków na reklamę sprzed bankructwa.
Z informacji "The New York Timesa" wynika, że umowa była warta 228 mln dol.
Koncern farmaceutyczny rozstrzygnął przetarg, który nie dotyczył Europy Środkowej i Wschodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Marka odzieżowa jako pierwsza z segmentu high-end planuje wprowadzenie ubrań w większych rozmiarach.
Liczba użytkowników serwisów społecznościowych wzrosła we Francji o 4,2 mln w ciągu ostatnich 12 miesięcy, do poziomu 20,3 mln.