środa, 1 września 2010
Wielokrotnie nagradzana agencja interaktywna zmieni nazwę i pozycjonowanie.
Marketer chce uruchomić platformę komunikacyjną dla użytkowników pre-paidów.
Po czterech latach wraca do Polski, żeby zająć się trade marketingiem.
Należąca do AmRest sieć rozpoczęła promocję makaronów, która buduje pozycjonowanie marki jako casual dining.
Marketer chce prawdopodobnie uprzedzić ruch konkurencji.
Nadawca ruszył z kampanią reklamową wybranych programów z jesiennej ramówki.
Reklamy wideo będą teraz dostępne na stronach należących do MTV.
W ciągu pięciu miesięcy jej sprzedaż wzrosła pięciokrotnie, a udziały rynkowe skoczyły z 0,4 do 3,3 proc.
Firma yellow pages zachęca internautów do zakupów online w swojej Alei Handlowej.
Sieć perfumeryjna wraca do telewizji z kampanią reklamową dwóch najważniejszych kategorii dla swojej marki.
Grupa 2,5 tys. kobiet z całej Polski otrzymała 45 tys. litrów Smako-Łyka w czterech smakach. Streetcom Polska prowadzi kampanię marketingu rekomendacji dla firmy Żywiec Zdrój SA.
Firma specjalizująca się w rozwiązaniach OOH rozbudowuje zespół.
Za obsługę projektu odpowiada agencja reklamowa A Linea.
Oferta Pomysłu na... zostanie wzbogacona o nowe dania.
Rusza kampania reklamowa wody dla niemowląt Mama i Ja.
Agencja utworzyła w strukturze stanowisko creative managera.
Target Mini to nowa agencja powstała w ramach grupy specjalizująca się w marketingu dziecięcym.
Zmiany personalne związane są z odejściem z sieci Mateusza Pejasa.
Resort szuka agencji, która przygotuje działania reklamowe public relations związane z przewodnictwem Polski w UE.
Spekuluje się, że przejęcie serwisu Angstro jest częścią przygotowań do uruchomienia platformy społecznościowej Google Me.
Jest to kolejna edycja gry nawiązująca do popkultury. Wcześniej pojawiły się w sprzedaży m.in. Star Wars Monopoly czy Coronation Street Monopoly.
Popularna sieć sklepów odzieżowych powoli kończy sprzedaż ubrań sygnowanych nazwiskiem znanej modelki.
Jak wynika z badań Bloomberga, samopoczucie konsumentów we Włoszech jest coraz gorsze.
Chris Simpson został pierwszym europejskim dyrektorem marketingu, który będzie odpowiedzialny za wsparcie porównywarki cenowej.