piątek, 3 września 2010
Były szef komunikacji At Mediów zakłada agencję reklamową ze studiem fotograficznym.
Gwiazda serialu "M jak miłość" i współprowadząca program "Jak oni śpiewają" będzie promowała szampony Head & Shoulders.
Artur Sikorski z Euro RSCG i Krzysztof Dworzyński z PZL dołączyli do zespołu agencji.
Konkurs kreatywny organizowany przez WPP Group przyniósł brąz polskiej agencji.
Trochę wstyd, że nikt nie zauważył błędów w reklamie, która wita pasażerów na lotnisku w Warszawie.
Time.com opublikował badanie, z którego wynika, że kobiety w Stanach Zjednoczonych nie tylko zrównują się w zarobkach z mężczyznami, ale nawet ich wyprzedzają.
Kompendium wiedzy o tym, kim jest dziennikarz i na czym polega dziennikarstwo, niebawem wprowadzi na rynek Wydawnictwo Znak.
Spółka Wine Direct po otwarciu wine baru w Warszawie i Łodzi planuje stworzenie portalu społecznościowego o winie.
Do utworzonej niedawno w grupie ZPR agencji dołączył nowy menedżer.
Menedżer do niedawna zarządzający spółką EMLab SA zajmie się zarządzaniem firmą technologiczną.
Z firmą rozstaje się senior account manager z prawie 10-letnim doświadczeniem.
Zmiana brand managera w Kraft Foods.
Dowcip językowy to główny koncept agencji reklamowej 303 wykorzystany w kampanii reklamowej portalu.
Wydawca "Polski" inwestuje w internetową platformę zakupów grupowych.
Wicemistrzyni olimpijska w kolarstwie górskim została bohaterką kampanii reklamowej popularnej marki butów.
Debiut rynkowy nowego produktu marketer zaplanował na IV kwartał br.
Przewoźnik nie chce już nośników tej firmy na dworcach kolejowych.
Szczepan Okła został account directorem w domu mediowym Equinox.
Za kreację reklam Ibupromu Zatoki i Ibupromu SprintCaps odpowiada Opus B.
Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.
Marketer prowadzi działania reklamowe, które mają podkreślić kompleksowość oferowanych rozwiązań motywacyjnych.
"Bezpieczna droga z radami SpongeBoba" to akcja, której pomysł powstał w agencji reklamowej Change Integrated.
W środę po południu amerykańska policja zastrzeliła mężczyznę, który wziął zakładników w siedzibie Discovery Channel w stanie Maryland.
Marketer podpisał umowę sponsorską z UEFA ważną do końca 2013 r.
Apple wchodzi w segment mediów społecznych, tworząc Ping dla fanów muzyki. Czy zabierze użytkowników Facebookowi i Twitterowi?
Agencja BBH przygotuje globalną kampanię na rzecz fundacji One.
Budżet mediowy duńskiego producenta butów obsłuży Universal McCann.
Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority zajmie się zgodnością z kodeksem etyki reklam online.