wtorek, 14 września 2010
Aktor namawia konsumentów, aby wymyślili nowy smak chipsów.
Agencja zmienia swoje pozycjonowanie i tworzy struktury wyspecjalizowane w ATL, BTL, online i experiential marketingu.
Marketer rozpocznie wkrótce działania reklamowe oparte na reklamie telewizyjnej.
Znany bloger wyjedzie do USA - ojczyzny marki Burger King.
Walmark będzie wspierał sprzedaż suplementu diety wspomagającego układ ruchowy i stawy.
Austria.info buduje wizerunek Wiednia wśród Polaków, w akcji realizowanej przez IDM Media Team i Afilo.
Nadawca szykuje się do wejścia na giełdę oraz debiutu na rynku rumuńskim.
Nadawca wykorzysta w reklamach zdjęcia swoich widzów.
Operator będzie reklamował nową ofertę pre-paid oraz mobilnego internetu
Sieć stacji radiowych prowadzi kampanię reklamową kolejnej edycji akcji promocyjnej.
Platforma Mediowa "Point Group" wprowadza nową platformę komunikacji ze studentami. Jej elementami są magazyny, telewizja, internet oraz kolporterzy.
Nadawca chce za pomocą kampanii reklamowej zmienić pozycjonowanie i postrzeganie marki.
Nie milkną komentarze po decyzji sprzedaży BZ WBK hiszpańskiemu Santanderowi. Na razie polski bank pracuje bez zmian.
Międzynarodowy dyrektor marketingu i sprzedaży firmy rezygnuje ze stanowiska.
Nadawca promuje usługę, dzięki której można oglądać kilka meczów jednocześnie.
BRE Bank kontynuuje porządkowanie sytuacji finansowej w grupie.
Martin Lawson objął w strukturach międzynarodowych sieci domów mediowych stanowisko global data & insights directora.
Międzynarodowa firma kurierska podpisała trzyletni kontrakt sponsorski z ATP, dotyczący finansowania rozgrywek męskiego tenisa.
Na plakatach reklamowych wykorzystujących efekt trójwymiarowości wystąpiła brazylijska modelka Sabraine Banado.
G2 przejęła większościowe udziały w jednej z największych chińskich agencji shoppermarketingowych.
Diageo rusza z kolejnym międzynarodowym projektem dla swojej flagowej marki.