piątek, 17 września 2010
Agencja Testardo Gram wykluczona z przetargu na promocję oleju rzepakowego.
Powstanie dedykowany team do sprzedaży kanałów tematycznych.
Znany menedżer dołączył do agencji jako konsultant ds. client service i rozwoju biznesu.
Wywiad z Dariuszem Bąkiem, dyrektorem generalnym Telepizzy, na temat promocji partnerskich.
Polecanie znajomym filmików w Facebooku może stanowić łamanie prawa.
Aleksandra Bańkowicz, właścicielka studia produkcyjnego Naive Films, o tzw. dziwnych kosztach.
Rekord Guinnessa stanowi efektowne zwieńczenie największej kampanii promującej Polskę w Europie.
Aktor jest jednym z 400 użytkowników limitowanej serii.
Amerykanie nie nadążają za aplikacjami na komórki.
BR TVN rozpoczyna sprzedaż na październik.
Wieloletni menedżer rozstał się z koncernem Nivea Polska.
Marka po rozbudowie swojej sieci ruszy z kampanią reklamową ATL.
Wydawnictwo Bauer ruszyło z kampanią reklamową pisma "Świat Seriali". Kilka dni temu zadebiutował nowy tytuł Springera "Nasze Seriale".
Przesunięcie z pionu obsługi klienta do negocjacji w ramach Mindshare.
Do działu kreacji Momentum Worldwide dołączył Maciej Kmiecik jako creative group head, a Konrad Dałek objął stanowisko senior copywritera.
Time Warszawa, Time Kraków, Time Łódź i inne powalczą o lokalne budżety reklamowe.
Marketer rusza z akcją "Październik miesiącem zup".
Stacja informuje, że nadaje także w stolicy Wielkopolski.
Tygodniki: "Kurier TV", "Super TV", "Tele Max", będą tańsze. Rusza "Wielka krzyżówka".
Starcom MediaVest zajmie się edukacją mediowców w Szkole Mistrzów Reklamy.
Były wiceprezes i dyrektor strategiczny agencji Great Open House został szefem marketingu największego konkurenta Poczty Polskiej.
Kibice piłki nożnej będący abonentami Cyfrowego Polsatu będą mogli oglądać spotkania Ligi Europejskiej w usłudze wideo na żądanie.
Instytucja planuje kampanię promocyjną związaną z ochroną ludzkiego życia i zdrowia.
Agencja wygrała obsługę firmy specjalizującej się w szyciu męskich ubrań na miarę.
Wygrane przetargi, realizacje dla wcześniejszych klientów.
Marketer uruchomił serwis online, który ma pomóc w doborze najbardziej odpowiednich fasonów, rozmiarów i kolorów ubrań.
Szacuje się, że budżet mediowy marketera wynosi na tym rynku 1 mld dol.
Mimo że marketer traci udziały w rynku telefonów komórkowych, ponad połowa smartfonów sprzedanych na rynkach europejskich to modele fińskiej marki - wynika z badań ComScore.
Niemiecka agencja przygotowała najskuteczniejsze projekty reklamowe nadesłane na tegoroczny konkurs.
HMDG zajmie się w przyszłym roku kreacją reklam dla perfum marki Adidas. Działania reklamowe mają być prowadzone na całym świecie.
Konkurs będzie nadzorowany przez oddział firmy w Paryżu.
Z zestawień Interbrand wynika, że marka Google odnotowała w ciągu ostatniego roku największy wzrost wartości.