wtorek, 28 września 2010
Grupa Żywiec zaprosiła do przetargu cztery agencje reklamowe.
Na naszym rynku firma skupi się na budowie sieci franczyzowej małych sklepów.
Regulacje prawne powodują, że firmy tytoniowe muszą stosować nietypowe rozwiązania.
Realne odbicie na rynku reklamowym spodziewane jest w 2011 r.
Po zakończeniu zmian własnościowych Lisner przygotowuje się do sezonu przedświątecznego. Odświeża wizerunek marki, szykuje kampanię reklamową.
Discovery Networks International organizuje nową strukturę operacyjną regionu EMEA.
Marketer odpowiada na trend dynamicznego rozwoju kategorii past wybielających.
Łukasz Stachniak i Michał Kubik od października br. wzmocnią zespół agencji.
Małgorzata Szastak-Puczyłowska będzie odpowiadała za kanały Zone Europa, Extreme Sports Channel i Zone Reality.
Aegis Media wybrała następcę Moniki Dimapilis.
Stacja przygotowuje do wiosennej ramówki dwie nowe produkcje serialowe.
Startuje nowa kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel.
Jeden z warszawskich hoteli ma nowego szefa marketingu i sprzedaży, wcześniej związanego z branżą turystyczną.
Leo Burnett i K2 na zlecenie PZU przygotowały projekt, który promuje nową atrakcję turystyczną Krakowa.
Tym razem projekt został poszerzony o konwencję reality show.
Agencja wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Grupy PKO BP i jej spółek.
Nielsen będzie mierzył efektywność reklamy online nową metodą.
Japońska firma testuje nowe interaktywne billboardy serwujące reklamy według płci i wieku.
Dzięki akwizycji Unilever wzmocni pozycję w kilku kategoriach kosmetyków do włosów.
Najnowszy sondaż pokazuje, że wydawcy online nadal bardzo dużo inwestują w nowe platformy i tworzenie kontentu o charakterze lokalnym i tematycznym.
20 proc. udziałów w NBC Universal przejmuje za 2 mld dol. General Electric.
Firma analityczna Verdict przewiduje, że handel online będzie rozwijał się wolniej.