środa, 29 września 2010
Czy nowe opakowanie pomoże marce odzyskać pozycję lidera?
Spółka zapowiada podwyżki na przyszły rok.
Telewizja internetowa planuje obecność w odbiornikach Sony i LG. Pojawi się też wersja aplikacji na telefony Nokia.
W sieci ruszył konkurs na najciekawszy film promujący nasz kraj.
Przez internet do strategicznej grupy docelowej.
Marketer zwraca uwagę na energooszczędne ogrzewanie.
Warszawskie studio jest autorem nowego międzynarodowego logotypu MTVNHD.
Firma chce wykorzystać zainteresowanie mobilnymi aplikacjami i tworzy specjalną ofertę dla wydawców.
Agencja pozyskała budżet bułgarskiego dewelopera.
Na czele nowej struktury stanął Marcin Pyszora.
Wysyłając głosy SMS-em, fani zdecydują, kto będzie wokalistką zespołu.
Przewoźnik konkursem komunikuje nowe połączenia.
Agencja zajmie się kampanią nowego produktu.
Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji.
O wyniku zdecyduje m.in. cena.
Po raz pierwszy od czterech lat Ford w Europie będzie wspierany marketingowo. Nacisk zostanie położony na tzw. ukryte benefity i rodzinny charakter samochodu.
Koncern chce zmniejszyć wpływ produkcji na środowisko.
Koncern planuje wielkie inwestycje na kontynencie afrykańskim.
Zakończyła się tegoroczna edycja konkursu kreatywnego. Najczęściej nagradzane były prace BBDO, The Martin Agency i Mono.
Detaliści w Niemczech powinni zwracać większą uwagę na to, jak konsumenci poszukują informacji o produktach i w jaki sposób je kupują.