czwartek, 7 października 2010
Agencja została wyróżniona w kategorii interactive oraz media.
Z naszych informacji wynika, iż jego kandydatura została oprotestowana przez polskich menedżerów spółek wchodzących w skład grupy.
Ubezpieczyciel jest gotów płacić za polecenie jego usług nawet 100 zł.
Zalety i smaki różnych piw to główne wątki w projekcie "Tajemnice świata piwa".
Poza największymi aglomeracjami bank reklamuje ofertę dla przedsiębiorców także w mniejszych miastach.
Agnieszka Całka została zastępcą dyrektora biura reklamy w Bauerze.
To pierwsza kampania reklamowa operatora skierowana do tej grupy docelowej.
Projekt promocyjny jest wspierany komunikacją w telewizji.
Marketer rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek nowości w kategorii fiksów.
Nowa product manager w AdAction będzie prowadzić projekty związane z reklamą w grach komputerowych.
Z agencji Społem przeszedł do sieci blogów profesjonalnych.
Bank oficjalnie potwierdza kontynuację współpracy z dotychczasowym domem mediowym.
Agencja stara się zatrudnić nowy team kreatywny oraz new business managera.
Bezpłatna gazeta będzie ukazywać się w kolejnym mieście.
Minibadania opinii dla mediów z wynikami jeszcze tego samego dnia w ofercie Homo Homini.
Agencja zwiększa zatrudnienie, bo realizuje coraz więcej projektów public relations.
Agencja zatrudniła speców od lotnictwa, turystyki i transportu.
Agencja pracuje dla polskiego oddziału organizacji Hillary Clinton.
Silne projekty kreatywne mają większe znaczenie niż plan mediów w zwiększeniu sprzedaży - wynika z nowego badania.
Spółka Ruperta Murdocha przygotowuje płatną platformę informacyjną.
Szwedzka grupa mediowa restrukturyzuje spółkę.
NBC Universal kupiła udziały w spółce Invidi Technologies Corp. tworzącej software umożliwiający marketerom emitowanie różnych spotów do różnych odbiorców za pośrednictwem set-top boksu.
Jedna z największych na świecie grup reklamowych kupiła 49 proc. udziałów w brazylijskiej agencji reklamowej.