poniedziałek, 11 października 2010
Agencja została w ten sposób wyróżniona za pracę przygotowaną dla Skody. Nagrody trafiły także do McCann Erickson i Saatchi & Saatchi.
Nadawca łączy sprzedaż wszystkich form w ramach teamów, rozbudowuje zespół badań i rozwoju oraz uruchamia dział komercjalizacji kontentu.
Marketer szuka agencji reklamowej do obsługi projektu flagowego produktu.
Dotychczasowa media manager awansuje w strukturach działu marketingu.
Stanowisko dyrektora generalnego organizacji ma pozostać nieobsadzone.
Skarga dotyczyła spotu telewizyjnego, w którym marketer przekonywał, że sprzedaje produkty bez VAT-u.
Grzegorz Piechota, szef akcji społecznych "GW", kieruje europejskim oddziałem międzynarodowego stowarzyszenia mediów informacyjnych.
Marketer wprowadza nową platformę komunikacyjną.
Urząd proponuje operatorom komórkowym porozumienie, w którym wolniejszy spadek stawek MTR uzależnia od wysokości ich inwestycji w infrastrukturę telekomunikacyjną.
Agencja brandingowa zainwestowała w zmianę logotypu i strony internetowej.
Utrzymuje się różnica ponad 10 punktów procentowych między udziałami w rynku RMF FM i Radia Zet.
Nadawca wprowadza do ramówki program o celebrytach.
Marketer porównuje swoje ceny z ofertą konkurentów.
Do agencji dołączyła Anastazja Młynarska.
Firma IPC przedstawiła wyniki finansowe za ostatni rok fiskalny, które są bardzo słabe.
Międzynarodowa sieć konsultingowa powierzyła globalny budżet kreatywny agencji reklamowej The Assembly.
Marka pojawiła się w popularnej w Facebooku grze "FarmVille", oferując interakcję i wirtualne nagrody.
Marketer zamierza wybrać nową agencję reklamową i nowy dom mediowy.