czwartek, 21 października 2010
Jego obowiązki przejęli brand managerowie poszczególnych marek z portfolio.
Japoński producent ruszy niebawem ze wsparciem sprzedaży telewizorów Aquos.
Jeżeli dojdzie do podpisania umowy, agencja będzie obsługiwać kanały telewizyjne MiniMini, ZigZap/Hyper i Planete.
Bartłomiej Kaliś dołączył do zespołu domu mediowego SPC House of Media.
Stacje telewizyjne rozpoczęły sprzedaż czasu reklamowego na listopad br.
Około 11 proc. dorosłych Polaków korzysta z mobilnego internetu - wynika z badania Mobile Exposure.
Dwa nowe kanały poszerzą ofertę Chello na polskim rynku.
SPI International Polska pod koniec br. przeprowadzi kampanię reklamową swoich kanałów filmowych.
Nowa spółka zastąpi 180º Public Relations oraz Publicis Consultants/Rowland.
Anna Białkowska rozwija nowy projekt. Do zespołu firmy dołączyły nowe osoby.
Brytyjska sieć handlowa przygotowała kreację we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Star Media i Star Digital.
Krystyna Tomaszewska wraca do zespołu agencji.
Wunderman przygotował kampanię reklamową dla banku, która opiera się na komunikacji BtoB.
Poprawa wyników finansowych grupy może oznaczać wznowienie rozmów dotyczących akwizycji. Jej przedstawiciele myślą przede wszystkim o przejmowaniu firm związanych z usługami interaktywnymi.
ZenithOptimedia utrzymał wart 285 mln funtów globalny budżet firmy farmaceutycznej.
Dzięki smartfonom mobile commerce szybko rozwija się w Wielkiej Brytanii.
Anheuser-Busch wprowadza butelkę z termometrem.
Przychody w tym regionie spadły w III kwartale br. o 6,6 proc., do poziomu 133,1 mln dol.