poniedziałek, 25 października 2010
Kreacją agencji będzie zarządzał wraz z Tomaszem Chojnackim.
Wybiera partnera do planowania i zakupu mediów.
Marketer wstrzymał projekt programu, na który rozważał rozpisanie przetargu.
Szef TVP2 liczy, że uda się kontynuować współpracę z Tomaszem Lisem w ramach programu "Tomasz Lis na żywo".
Miroslav Rakowski zastąpi Klausa Hartmanna jako prezes PTC, operatora Ery, zaś nowym szefem strategii marketingu i sprzedaży będzie Grzegorz Bors.
Malwina Kiepiel została dyrektorem utworzonego w Grupie Kapitałowej MNI SA biura komunikacji i strategii marketingowej.
Znany prezenter ponownie reklamuje depozyty w Banku Millennium, ale tym razem w nietypowej roli...
Rośnie ich sprzedaż w hipermarketach i dyskontach.
Firma specjalizująca się m.in. w obsłudze reklamowej ma nowego menedżera.
Bank w przyjaznej formie informuje o kredytach hipotecznych i mieszkaniowych na swoim minisicie.
Firma kosmetyczna nawiązała współpracę z nową gwiazdą.
Marcin Skowroński obejmuje nowe stanowisko w ramach koncernu.
Bank nakłania do oszczędzania i pomnażania pieniędzy z myślą o przyszłości.
Dziennikarka specjalizująca się w tematyce show-biznesu zmienia barwy.
Zaprosi pięć lub sześć agencji.
Producent farb prowadzi przetarg na duży program - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie P&G prowadzi akcję zachęcającą obecnych klientów do wypróbowania nowych wersji produktów. Chce zwiększyć penetrację swoich marek w gospodarstwach domowych.
Organizacja sieci w Wielkiej Brytanii ma korespondować z organizacją obowiązującą na top dziesięciu światowych rynkach, gdzie Zenith i Optimedia działają odrębnie.
Ivan Pollard zostanie vice-president global connections w Coca-Coli.
Brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów obcina zatrudnienie i zmniejsza roczny budżet w ramach cięć na poziomie wydatków publicznych w Wielkiej Brytanii.
Drugi największy na świecie producent komputerów osobistych chce poprawić wizerunek.
Trzy największe amerykańskie sieci TV zablokowały dostęp do niektórych swoich programów dostępnych w Google TV, obawiając się, że stracą finansowo na tym dealu.