piątek, 29 października 2010
Ale według naszych informacji short-lista może się jeszcze zmienić.
Przetasowania personalne w marketingu w Kamisie.
Największy producent piwa startuje z projektem klubu dziennikarskiego, który ma przekonać prasę, że piwo jest kategorią ciekawą i aspiracyjną.
Anna Maria Jopek i Urszula Dudziak wierne swoim ideałom.
Maciej Kurek, radca prawny z Kancelarii Radców Prawnych KKW, o benefitach przeniesienia firmy do Czech lub na Słowację.
Kompan.pl i eksperci od marketingu politycznego zachęcają do wykorzystania internetu w wyborach samorządowych i przekonują o efektywności tych rozwiązań.
Robert Niczewski rozstaje się z Liberty Group, jest doradcą zarządu ZOG ds. PR.
Małgorzata Cecherz-Kowalska ma nowe plany zawodowe.
Dwie marki papierosów łączy w jedną.
Internetowy serwis wideo Ipla.tv wprowadzi abonamenty na transmisje sportowe.
IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.
Ostatnie wyniki sprzedażowe tygodnika wpłynęły na podwyższenie planów sprzedażowych przez wydawcę.
Michał Kozaczyński zajmie się m.in. komunikacją z instytucjami rządowymi oraz samorządowymi.
Startuje kampania wprowadzająca na rynek model crossover.
Kanał po kilku miesiącach sprzedażowej samodzielności wraca do portfolio brokera.
Nowy cennik reklam w magazynach Bauera ma być dopasowany do konkurencji. Tylko brutto.
Platforma Obywatelska umożliwia swoim kandydatom w wyborach samorządowych proste i szybkie tworzenie witryn internetowych.
W nowych salach kinowych powstanie blisko 21 tys. miejsc.
Marketing & Communication Consultants wraz z Saatchi & Saatchi zostały wybrane do realizacji kampanii producentów oleju w dwóch krajach.
Wielka Brytania wyrasta na największego eksportera dóbr w handlu online.
Kłopoty z pracą i ograniczone dochody osobiste to główne przyczyny pogorszenia nastrojów konsumenckich na świecie w III kwartale. Najgorsze samopoczucie mają Amerykanie.
Kampania wprowadzająca nową linię Philadelphii w USA zacznie się w internecie.
Od przyszłego roku statuetki za efektywność w Cannes.