wtorek, 2 listopada 2010
Marketer chce przeciwstawić się niekorzystnej dla niego tendencji stopniowej marginalizacji małych sklepów.
Sprzedaż reklam w Disney XD ma być koordynowana z Polski.
Wojciech Humiński przejmie obowiązki Macieja Szczechury.
Marka przez cztery lata będzie wspierać polskich piłkarzy.
Touroperator skonsolidował obsługę budżetu kreacji reklamowej.
W najnowszej kampanii reklamowej marki wyemitowano banner z rażącym błędem ortograficznym.
Jerzy Królewicz-Zboina zastąpił w agencji Czesława Duckiego.
Nowa menedżer tworzy strategię marketingu i komunikacji firmy recyklingowej.
Objął stanowisko client service directora w agencji.
W zespole programu informacyjnego publicznej Jedynki zastąpi Jacka Karnowskiego.
Wydawca "Pulsu Biznesu" chce wykorzystać materiały zbierane przez lata i uruchamia serwis dla ludzi biznesu.
Streetcom odpowiada za projekt, w którym są organizowane pokazy prasowania.
Zespół biura reklamy tytułów Burdy powiększa zespół.
Producent oleju będzie obecny na antenie przy okazji wszystkich towarzyskich meczów reprezentacji Polski aż do czerwca 2012 r.
Z organizacją reprezentującą branżę reklamową była związana od siedmiu lat.
Marketer chce dotrzeć przede wszystkim do kobiet.
Holding reklamowy WPP Group poinformował, że jego przychody w III kwartale br. są o 12,2 proc. większe niż rok temu i wyniosły 2,2 mld funtów.
Właściciel sieci agencji reklamowych McCann Erickson i domów mediowych Universal McCann osiągnął w III kwartale br. zysk na poziomie 45,6 mln dol.
Zyski Procter & Gamble w I kwartale roku finansowego firmy spadły o 6,8 proc., natomiast sprzedaż w tym samym okresie wzrosła o 2 proc.
Koncern alkoholowy rozpocznie współpracę przy globalnych projektach dla tej marki tequili z agencją reklamową Amsterdam Worldwide.
Producent płatków śniadaniowych rozpocznie współpracę z Glue Isobar.