poniedziałek, 8 listopada 2010
Dotychczasowy szef kanałów AXN obejmuje nową funkcję.
Według naszych informacji prawdopodobna jest zmiana brokera stacji.
Doświadczony marketingowiec nie rozstaje się z branżą alkoholową.
Wybrana agencja reklamowa rozpocznie obsługę marketera w 2011 roku.
Halina Nocoń wcześniej pracowała w Natur Produkt Zdrovit.
Nowy dom mediowy z grupy Havas Media skoncentruje się na lokalnych klientach. Tworzy zespół i startuje w przetargach.
Omnicom Media Group pozyskał menedżera z MPG.
Spółka Polskie Badania Internetu (PBI) zaprezentowała oczekiwania branży wobec nowego standardu badań sieci. Wciąż nie wiadomo jednak, które z tych postulatów zostaną zrealizowane.
Obaj jako creative group head pokierują jednym z trzech zespołów kreatywnych.
Operator telekomunikacyjny wystartował z nową kampanią reklamową, w której popularny polski aktor tym razem wcielił się w rolę didżeja.
Change Connections zmienia nazwę na Change Digital.
Platforma chce, aby oglądanie meczów w pubach było legalne. Tworzy pierwszy pakiet kanałów sportowych skierowany do właścicieli klubów i restauracji.
Urząd prowadzi już osiem postępowań w sprawie projektów SMS. Najnowszym jest loteria organizowana przez firmę Internetq Poland.
Agencja promuje narzędzie badawcze GfK Price Challenger.
Były menedżer z Ringier Axel Springer Polska pokieruje nowym działem w Muratorze.
Ginza Media Group sprzedała magazyn "Existence" firmie Bruno Company.
Rada Reklamy uznała spot telewizyjny marki pre-paidu Tak Tak, należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej, za niezgodny ze środowiskową samoregulacją.
Operator rozpoczął działania reklamowe wspierające świąteczne promocje.
Marketer kusi konsumentów wódki eleganckimi zegarkami.
Jako senior art director ma pracować w zespole z Franciszkiem Toeplitzem, senior copywriterem.
W zespole agencji pojawił się menedżer, który objął stanowisko head of DTP & production house.
Dorota Rakowska była kierownikiem komunikacji sieci Orange należącej do PTK Centertel.
Bank zaprosił siedem agencji reklamowych, planuje także przetarg na media.
Max von Jastrov i GonnaBe przez najbliższe dwa lata będą obsługiwać projekty komunikacyjne marketera.
Agencje zajmujące się reklamą zewnętrzną i ambient mediami utworzyły międzynarodową sieć o nazwie International Out of Home.
Umowa dotyczy współpracy w zakresie korzystania z platform wideo i narzędzi mobile, należących do Google.
Za paneuropejski budżet reklamowy projektów w sieci ma odpowiadać agencja Dare.
Marketer rozpoczyna globalną świąteczną kampanię reklamową, która obejmie 90 rynków.
We Francji marketer rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów.