wtorek, 9 listopada 2010
Nowy dyrektor ma za zadanie jasno określić kompetencje firmy jako agencji marketingu zintegrowanego, wzmocnić ją w obszarach experiential i field marketingu oraz taktycznych zintegrowanych kampaniach marketingowych ze szczególnym naciskiem na promocje konsumenckie.
W pionie marketingu ubezpieczyciela doszło także do wewnętrznych awansów.
Marketer zawiesił kolejny przetarg reklamowy.
Wieloletni menedżer firmy reklamy zewnętrznej Stroer stawia teraz na własne projekty naukowe i doradcze.
Startuje serwis Czarnapolityka.pl, którego twórcy chcą walczyć o poprawę wizerunku branży.
Sieć restauracji po raz pierwszy organizuje wielką loterię promocyjną. To pierwszy tego rodzaju projekt tego marketera w Polsce.
Mistrz w rugby bohaterem spotu reklamowego sieci handlowej Rossmann.
W strukturach firmy powstaje dział kreacji nowych formatów, które mają wejść do oferty międzynarodowej.
Panasonic promuje w telewizji i w kinach swoje telewizory Viera z technologią 3D.
Nowy menedżer ma rozwijać portfolio witryn obsługiwanych przez firmę.
Pierwszy etap działań reklamowych dotyczy nowej linii designerskiej Integra.
Katarzyna Fabjaniak-Czerniak objęła stanowisko PR konsultanta.
Były szef marketingu Germanosa, a przez ostatnie cztery lata szef projektu wirtualnego operatora Avonu, będzie odpowiadał za marketing i sprzedaż telekomunikacyjnej części Gadu-Gadu.
Wieloletni prezes browaru odchodzi na emeryturę.
Łukasz Ostrowski nie był szefem, ale operatorem DTP w Dream Studio.
Marketer zamierza podpisać umowy z nowymi agencjami na rok.
Agencja nie przyjęła zaproszenia do udziału w przetargu na obsługę budżetu kreatywnego banku.
Producent słodyczy pracuje obecnie z PanMedia Western.
PAIiIZ szuka autora strategii promocji dla tego regionu.
Ostatnie prognozy dotyczące inwestycji reklamowych marketerów są wyższe, niż przewidywano. Wszystko dzięki dobrej sytuacji na rynkach rozwijających się.
Gigant handlu w internecie przejął spółkę Quidsi.
Blisko 30 proc. Europejczyków korzysta z zakupów za pośrednictwem telefonu komórkowego lub takowe planuje.
Ekskluzywny magazyn dla kobiet wydawnictwa Conde Nast inwestuje w wersję na tablety, którą można kupić w Apple Store.