czwartek, 25 listopada 2010
Od lutego 2011 r. zacznie pełnić funkcję dyrektora marketingu w US Pharmacii, odpowiedzialnego nie tylko za Polskę, ale i cały region Europy Środkowej.
Wycofuje z rynku markę papierosów Tiger.
Spółka wybrała firmę, która obsłuży jej przetarg mediowy.
Nestle promuje ekspres do kawy za pomocą mobile marketingu.
W grudniu br. na rynek zostanie wprowadzona pierwsza aplikacja magazynu na iPada przygotowana na bazie systemu iPublisher.
W ramach świątecznej oferty Orange promuje mobilny internet z netbookami Acer od 1 zł.
Ewa Kryj dołączyła do działu zajmującego się obsługą firm z sektora przemysłowego.
Kanał Planete ma nową oprawę graficzną.
Wakacje do końca życia w nowej kampanii Rainbow Tours.
MRM przygotowała zimową promocję iPlusa.
Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) powołał doradcę ds. PR i public affairs.
Polskapresse znowu ogranicza liczbę wydań gazety w stolicy, będą zwolnienia.
Katarzyna Kulik na stanowisku senior account executive.
Dom mediowy zajmie się obsługą takich marek, jak: Prima, Scotch-Brite, Viscoplast.
Przetarg na wybór agencji fullservice'owej bank chce zakończyć w połowie grudnia.
MEC wygrał przetarg na obsługę mediową kanałów telewizyjnych MTV.
Agencje rywalizują o obsługę kampanii promującej wschodnie województwa Polski.
Budżet reklamowy Nike przechodzi z G7 do Saatchi & Saatchi.
Popularny boysband zdystansował na wyspach brytyjskich Coca-Colę i "The Economist".
Według Ipsosu większość konsumentów we Francji jest zdania, że najgorszy kryzys dopiero nadejdzie.
Chodzi o aplikacje dostępne w Ovi Store.
Popularny reżyser filmowy poprosił o pomoc swoich fanów przy realizacji najnowszego projektu za pośrednictwem portalu mikroblogowego.