poniedziałek, 29 listopada 2010
Brand & Sport dysponuje badaniem marketingowej wartości 106 sportowców.
Była szefowa komunikacji marketingowej Lukas Banku, a wcześniej Playa, kieruje teraz komunikacją marketingową LOT-u.
Partyzancka promocja w Brazylii skończyła się niewypałem.
Polska agencja reklamowa liczy na wymianę know-how i pozyskanie nowego biznesu.
Z poziomu Warszawy będą koordynowane sprzedaż i marketing na rynki CEE.
Po dwóch latach przerwy sieć zaoferuje produkty organiczne i startuje z półką fair trade.
Krzysztof Łokaj został dyrektorem zarządzającym ds. handlowych w firmie.
Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało nowe władze i zmieniło regulamin.
Kanał w momencie startu chce mieć w zasięgu 3 mln gospodarstw domowych.
Sieć postawi mobilne restauracje na Euro 2012.
Nordea Bank Polska reklamuje lokaty.
Tuż przed świętami będzie premiera nowego serialu "Prosto w serce" w TVN.
Łódzki dziennik ma swój telewizyjny odpowiednik.
Audioteka.pl poszerza ofertę tygodników opinii o "Newsweeka". Za 4 zł można odsłuchać bieżący numer pisma.
Marka herbaty ma pierwszą ogólnopolską kampanię.
Agencja nie brała udziału w przetargu.
Boston Consulting Group prowadzi badanie wpływu nowych technologii i kanałów komunikacji na decyzje zakupowe.
Newspaper Licensing Agency w Wielkiej Brytanii wygrała proces w sądzie przeciwko praktykom agregowania treści w internecie. Sędzia uznał, że nawet linki i tytuły z gazet publikowane w agregatorach są chronione prawem własności intelektualnej.
Koncerny medialne szybko zwiększają swoją obecność w tabletach.
Konsument częściej korzysta z laptopów i komórek w przeglądaniu telewizji, ale pozostaje lojalny w stosunku do tradycyjnych telewizorów.