środa, 8 grudnia 2010
Gigant po porównaniu ofert MPG i ZenithOptimedia może zmienić agencję.
Teekanne wraca z reklamą po trzech latach przerwy.
Starcom MediaVest Group i Envido, organizacja, która pomaga firmom obniżyć zużycie węgla, opracowały narzędzie do kalkulacji emisji CO2 w kampaniach reklamowych.
Jażdżyński zastąpi Pokrzywę i Szalwę.
Ostatnio stanowisko to było nieobsadzone.
Międzynarodowy koncern mediowy ma być nowym miejscem pracy prezes Deni Cler.
Maciej Szalaty zastąpi Piotra Walenczaka i będzie zarządzać czołową marką Carlsberg Polska.
Kampania nowej marki rozpocznie się w styczniu.
Polscy menedżerowie awansują w globalnych strukturach firmy.
Przez najbliższe pięć lat spółka będzie inwestować w budowę platformy afiliacyjnej, badania oraz rozwój narzędzi analitycznych i optymalizacyjnych.
Rośnie konkurencja dla Wakacje.pl i Travelplanet - TUI uruchamia własny portal sprzedażowy.
Szkocki aktor, znany m.in. z filmu "300", będzie ambasadorem męskich kosmetyków L'Oreal Paris. Pierwsze reklamy pojawią się w styczniu 2011 r.
Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.
Nowy designer w agencji Fresh Brand Design.
Symetria opracowała dla TP SA internetową kampanię z bohaterami jej reklam ATL-owych Serce i Rozum.
77 Creative autorem projektu dla nShow 3D.
Wystartowała loteryjna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa.
Z okazji okrągłej rocznicy marka organizuje konkurs z nagrodami.
Browar planuje przetarg, nie wiadomo jednak, na jaką markę.
Firma pożyczkowa szuka agencji do promocji lokalnych oddziałów.
W połowie stycznia zakończy się przetarg.
Publiczny nadawca chce poznać m.in. style oglądania telewizji oraz preferencje telewizyjne widzów.
W ramach odświeżonej i zunifikowanej globalnej strategii marketingowej Heineken otwiera sklep w Facebooku, w którym będzie sprzedawał towary pod swoją marką.
Koncern wprowadza cyfryzację na kolejne poziomy organizacyjne, od departamentu innowacji po grupy fokusowe.
Europejski budżet luksusowych deserów czekoladowych przechodzi z Mother do DDB.
Umowa sponsorska obejmuje mistrzostwa FIFA World Cup 2018 i 2022.