piątek, 17 grudnia 2010
Aleksandra Iwańczak kolejnym kandydatem.
Optizen Labs jest kolejną firmą, która chce wydawcom zaoferować aplikację na iPady.
Zarządzanie firmą w Polsce i regionie przejmuje menedżer z długim stażem m.in. w sprzedaży i marketingu.
Dorota Zmarzlak, partner w Twenty Four Seven PR, ma nadzieję, że w Euro 2012 nie zawiodą przynajmniej... marketerzy.
Dział Interaktywny agencji IQ Marketing opublikował autorskie narzędzie - świąteczne jasełka w internecie.
Ocena własnej sytuacji materialnej jest niejednoznaczna - co trzeci badany odpowiada, że nie jest z niej ani zadowolony, ani niezadowolony.
W Polsce mali i średni przedsiębiorcy działają z reguły intuicyjnie i nie przepadają za konsultacjami.
Agencja pomaga dziewięciorgu chorych dzieci z domu dziecka.
Co za smak i aromat...
Postaw na content marketing - radzą Praktycy.com.
Ruszył specjalny serwis portalu Polskiego Radia poświęcony wydarzeniom z Grudnia '70.
Najpopularniejszym teledyskiem i najczęściej oglądanym wideo w historii YouTube został klip "Baby" Justina Biebera. Miał ponad 400 mln odtworzeń.
Świetlica marzeń to główna nagroda w akcji AXN, jaka czeka na dzieci, które wezmą udział w akcji "AXN. Nakręcamy wyobraźnię".
Limitowana edycja karty członkowskiej wydana przez Towarzystwo Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie została zaprojektowane przez Agatę "Endo" Nowicką.
Święta za pasem, czyli jak skosztować 12 potraw i nie przytyć.
Z Deni Cler Iwona Kossmann przechodzi do wydawcy "Pulsu Biznesu".
Agencja została odpowiedzialna za kat. Home & Fabrics w regionie CEE w zakresie internetu.
Jeden z najdłużej pracujących rzeczników w branży rozstaje się z dotychczasową firmą.
Sieć po pilotażowym sklepie w Częstochowie; nowe hipermarkety będzie otwierać w formacie Tesco Extra.
Zwiastun filmu "Bitwa Warszawska 1920" będzie pierwszą produkcją TVP w technologii 3D.
Zastąpią Dariusza Zatorskiego, dyrektora kreatywnego, który odchodzi z agencji.
Warszawska stacja odświeżyła swój serwis internetowy. Wprowadziła m.in. podział newsów według dzielnic oraz bezpłatne ogłoszenia drobne.
HBO promuje najnowszą produkcję serialową.
Innovations_online powstaje w Innovations Communications Group.
Sieć piwiarni pod marką Warka w ciągu dwóch lat ma wzrosnąć z obecnych 86 do 150 lokali.
WFA zachęca marketerów, by przystąpili do Advertisers.pl.
"Gran Turismo 5" i promocja Tomasza Kuchara.
Dwulatka "mężem stanu" w promocji MiniMini.
Agencja BTL dla Soplicy.
Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę tego energetyka.
Wybrana firma zajmie się obsługą marki Wawel.
Nadawca również wyemituje program pt. "SOS dla świata".
Młody Australijczyk otwiera stronę Tradeleaks.com, na której można anonimowo zamieszczać dokumenty i informacje dotyczące wątpliwych praktyk w biznesie.
W dorocznym zestawieniu najczęściej dyskutowanych tematów przez ponad 500 mln użytkowników Facebooka na pierwszym miejscu ląduje Heat Me Up, czyli HMU.
Twitter dostał 200 mln dol. od funduszu typu venture i istniejących inwestorów. Oznacza to, że jego wartość rynkowa wynosi obecnie 3,7 mld dol.