poniedziałek, 20 grudnia 2010
Agencja obsłuży całe portfolio marketera oprócz marki Kubuś.
Lider rynku telefonów komórkowych także w przyszłym roku zamierza bronić pozycji; coraz większy nacisk kładzie na usługi.
Projekt ma mieć zasięg paneuropejski, a jego inwestorzy kompletują obecnie zespół, który ma nim zarządzać.
Ringier Springer Polska zrezygnował z dalszego wydawania "Naszych Seriali". Tytuł może wróci na rynek, ale jako publikacja typu custom publishing.
Rynek spekuluje na temat możliwego wejścia Jeronimo Martins na nowe rynki i z tym wiąże zmiany w kierownictwie firmy. Spółka jednak nie potwierdza tych informacji.
Nowa prezes Bonniera chce strategię rozwoju firmy opierać na aktywach funkcjonujących w ramach międzynarodowego koncernu. Na razie jednak nie podaje szczegółów. Wiadomo już, kto zastąpi ją w Deni Cler - Katarzyna Niezgoda.
Odpowiada za markę Danio oraz całą kategorię serków homogenizowanych.
W dziale marketingu Kraft Foods Polska objął stanowisko brand managera.
Z ponad 65-proc. pakietem akcji Kino Polska jest już większościowym udziałowcem portalu filmowego.
Właściciel stacji 4fun.tv oraz Rebel.tv prowadzi obecnie negocjacje na temat sprzedaży czasu antenowego z TVN.
Digital One przygotowała pilotażowy serial online dla marketera.
Polska jest pierwszym poza Stanami Zjednoczonymi rynkiem, na którym pojawił się serwis HBO Go. Na razie tylko w ofercie operatora z Wielkopolski.
Pełka Creatives i Pełka PR pracują dla Mazowieckiego Regionalnego Funduszu Pożyczkowego.
PR manager spółki Polskie Badania Internetu pod prawie dwóch latach rozstaje się z firmą.
G7 i Saatchi będą kontynuować współpracę z marketerem.
Wartość budżetu mediowego producenta zabawek szacuje się na ok. 120 mln dol.
Sieć domów mediowych będzie kontynuować obsługę międzynarodowego budżetu mediowego marketera, którego wartość szacowana jest na 300 mln dol.
Sieć domów mediowych należących do Havasa utworzyła strukturę o nazwie 247 Social.
Marketer odchodzi od pozycjonowania brandu, w którym główną rolę odgrywała cena.
Marketer promuje produkty premium na pięciu kluczowych rynkach w Europie.