wtorek, 21 grudnia 2010
Większość młodych mieszkańców Europy prowadzi jakąś aktywność w ramach mediów społecznościowych.
Właściciel platformy internetowej Oognet w przyszłym roku zamierza uruchomić kilka kanałów telewizyjnych, w tym w technice 3D. W ofercie spółki ma się pojawić także możliwość przygotowania reklam w tej technologii.
Bank Zachodni WBK planuje rozstrzygnięcie przetargu mediowego w styczniu.
Będzie odpowiadał za marketing w związku ze zbliżającymi się mistrzostwami Europy w piłce nożnej.
Kartka świąteczna w czasach Facebooka.
Została R&D dyrektorem.
Sieć reaguje na zawieszenie budowy centrów handlowych w większości krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Wieloletni menedżer Clear Channel wraca do spółki.
Kampania funduszu koncentruje się na top managemencie z małych i średnich przedsiębiorstw.
Dotychczasowy szef marketingu Platformy Mediowej "Point Group" odszedł z wydawnictwa.
Posiadacze telewizorów Sony Bravia będą mogli oglądać seriale i programy TVN.
Ambra przypomina o milusińskich i ich świątecznych pragnieniach.
Change Digital uruchamia nowy serwis produktowy dla producenta AGD.
Wizerunkowa kampania potrwa do końca roku.
BMW Polska zaczęło wydawać w polskiej wersji językowej "Magazyn BMW".
Nordea Bank Polska planuje rozstrzygnięcie przetargu kreatywnego po Nowym Roku, później zaprosi domy mediowe.
ZOG będzie kupował i planował media dla producenta bielizny.
Mindshare straci budżet marek Hoop.
Dobra końcówka roku dla agencji.
Agencja zajmie się kompleksową obsługą gracza z branży wędliniarskiej.
Agencja zaczyna pracę od stycznia 2011.
Publicis Groupe kupuje agencję healthcare communications założoną przez Francois Sarkozy'ego, młodszego brata francuskiego prezydenta Nicolasa.
Główne amerykańskie sieci utrudniają rozwój telewizji Google.
PepsiCo obejmie sponsoring "The X Factor" w Stanach Zjednoczonych, pokonując Coca-Colę.
"The News of the World" ma aplikację na tableta.