czwartek, 23 grudnia 2010
Wydawca "Wprost" przyznał, że jeden z artykułów reklamowych nie został wyraźnie odróżniony od treści redakcyjnych.
Zofia Berut awansowała na dyrektora marketingu marek Top Secret, Troll, Drywash w Redanie.
Media do kampanii Ludwika ma planować ZenithOptimedia Group.
Do zobaczenia 27 grudnia.
Marka Krupnik Sobieskiego może niebawem prześcignąć Absolwenta i zająć miejsce wicelidera na rynku wódki.
O blisko jedną czwartą, do 368 mln zł, wzrosły wydatki na reklamę internetową w III kwartale br.
Paged Meble w TVN Style.
Agencja pokazuje filmy związane z jej działalnością i klientami.
Od lutego 2011 r. magazyn będzie się ukazywał w nakładzie 120 tys. egz.
Specjalna aplikacja w Facebooku pozwala na stworzenie własnej kartki.
Nowy wizerunek, więcej funkcjonalności.
Mispol wprowadził na rynek nowy produkt Pasztet Leppszy. Kreację opakowań przygotowało Studio Ikar.
Home.pl uruchomił program prowizyjny. Novem realizuje akcję.
Reader's Digest uruchamia witrynę z wideobookami.
EMI zmienia w Polsce partnera.
Agencja zajmie się obsługą marek z portfolio dywizji consumer & office.
Komisja Europejska wydała zgodę na pełną fuzję holdingu Murdocha z nadawcą satelitarnym BSkyB w Wielkiej Brytanii, twierdząc, że nie osłabi to konkurencji na tym rynku.
Brytyjska Advertising Standards Authority (ASA) po skargach uznała plakat promujący PlayStation Move za agresywny i nieodpowiedzialny.
Sieć Initiative pragnie rozbudzić świadomość znaczenia badań prowadzonych przez organizację Juvenile Diabetes Research Foundation (JDRF) w leczeniu cukrzycy.
Amerykański gigant najlepiej oceniony przez brytyjskich konsumentów.