środa, 12 stycznia 2011
Pozostaje w grupie jako ekspert, ale nie będzie już pełnił funkcji menedżerskich.
Chce w ciągu pięciu lat pokonać konkurentów na rynku detalicznym i gastronomicznym.
Po kilku latach pracy w genewskim oddziale P&G wróciła do zespołu firmy zajmującej się dystrybucją kosmetyków zapachowych.
W ciągu trzech najbliższych lat MTV chce mieć 7 proc. udziału w rynku widowni 16-49 lat.
Wszyscy uczestnicy sporu o markę napoju energetycznego Tiger próbują szachować się decyzjami sądów.
Grupa TP i Orange zapewnią techniczne wsparcie mistrzostw Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.
ZenithOptimedia powiększa zespół specjalistów od internetu.
Portal nawiązał współpracę z firmą Stanusch Technologies.
Przemysław Bojanowski został nowym senior strategic plannerem.
Agencja GoldenSubmarine ma nowego copywritera.
W nowej firmie obejmuje stanowisko key account managera.
W Canal+ Cyfrowym jej obowiązki przejmie Agata Slaby.
Firma doradztwa finansowego przedłuża umowę z dotychczasową agencją.
Dwie nowe osoby dołączyły do zespołu agencji.
Firma Mediabroker zajmie się sprzedażą reklam w pismach tematycznych dla domów mediowych Magny.
Umowa została podpisana na trzy lata.
Dom mediowy kupuje dla tej marki powierzchnie reklamowe od trzech lat.
Casablanca to francuska firma konsultingowa i komunikacyjna specjalizująca się w projektach filmowych.
Agencja interaktywna z Nowego Jorku zajmie się międzynarodowymi projektami dla marketera.
Sieć zajmie się obsługą globalnego budżetu reklamowego marketera, którego wartość szacuje się na blisko 60 mln funtów.
Paul Taaffe zrezygnował z zarządzania międzynarodową siecią firm public relations.
Za ponad 210 mln dol. przejął pakiet kontrolny w wydawnictwie.
Producent dóbr luksusowych chce integrować kontent magazynu.