poniedziałek, 17 stycznia 2011
Agencja obroniła budżet klienta farmaceutycznego.
Oprócz nowego managing creative directora agencja zatrudniła właśnie jeszcze dziewięć nowych osób, a kilka innych awansowała.
Za planowanie i zakup mediów dla sieci fast food odpowiada Macroscope OMD.
Ostatnio pracował w agendach rządowych odpowiedzialnych za promocję Polski.
W spółce zajmującej się indoorem będzie odpowiedzialny za sprzedaż.
Wydawca "Dziennika Gazety Prawnej" będzie samodzielnie sprzedawać reklamy w swoich serwisach.
Szef dystrybucji Muratora rozstaje się z wydawnictwem i zrezygnował z funkcji prezesa Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Palacze tej marki mogą wygrać m.in. rejs lodołamaczem lub trening samochodem WRC na zamarzniętej tafli jeziora.
Trwa rekrutacja osoby na to miejsce.
Zarząd TVP przekazał nowe obowiązki Januszowi Cieliszakowi i Jerzemu Modlingerowi.
Agencja wygrała w przetargu mediowym nadawcy. Budżet wart jest ponad 6,5 mln zł.
Grupa Allegro prowadzi przetarg interaktywny.
O natychmiastowym odejściu założyciela Mecomu zdecydował zarząd firmy.
Nad projektem pracują wspólnie News Corp. i Apple.
Na stanowisko to awansuje Damien Evans.
W Europie przodują, ale w skali globalnej wyprzedają ich młodzi Amerykanie i Chińczycy.