czwartek, 20 stycznia 2011
Agencja prawdopodobnie podpisze umowę na trzy lata.
Już w przyszłym tygodniu trafi na półki sklepowe nowy produkt z tego popularnego ostatnio segmentu.
Wyborowa SA chwali się, że jej marka Ballantine’s prześcignęła markę Johnnie Walker Diageo Polska i została liderem rynku. Diageo odpowiada, że od ilościowych ważniejsze są udziały wartościowe, a konkurent nagina fakty.
Były menedżer Euro RSCG zarządza holdingiem Big Idea Group.
Anonimowa strona w internecie ocenia środowisko producentów, niekiedy bardzo surowo.
Firma doradztwa strategicznego Dariusza Kubuja i Katarzyny Staweckiej zrealizowała projekty m.in. na Litwie i w Luksemburgu.
Po ośmiu latach pracy w zakresie obsługi produktów P&G z firmą rozstaje się Monika Banaś.
Pride & Glory Interactive Grupa Heureka opracowuje nową markę, która ma zająć się realizacjami niestandardowymi.
Telekomunikacja Polska z marką Orange będą oficjalnymi partnerami Euro 2012.
W ofercie domu sprzedaży pojawi się serwis Iplex.pl udostępniający nieodpłatnie filmy. Tym samym At Media tworzą sieć, która będzie konkurować głównie z Iplą i Onetem.
Justyna Kwiek powróciła z urlopu macierzyńskiego na stanowisko dyrektora marketingu Banku Handlowego w Warszawie. Gabriela Borowczyk, która ją czasowo zastępowała, została szefem projektu poprawy jakości obsługi w banku.
Agencja interaktywna, należąca do Corporate Profiles DDB Group, rozpoczęła współpracę z Kaspi Bankiem z Kazachstanu.
Sieć turystyczna powierzyła budżet mediowy MTR Media.
Nowe stanowisko w On Board San Markos Group.
Strategy planner wcześniej był w Saatchi.
Coraz większe zainteresowanie sportem powodem rozszerzenia monitoringu o stacje telewizyjne o tej tematyce.
W lutym TVN pokaże show, w którym Polacy będą walczyć przeciwko Ukraińcom, Białorusinom, Czechom i Słowakom.
Konkret PR kontynuuje współpracę ze Stena Line.
Nowa kampania reklamowa Orange ma zwiększyć świadomość usługi mobilnej telewizji.
TVP chce poszerzyć tematykę kanału i zdobyć większą widownię.
Na 500 dni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Noźnej ruszyło specjalne forum dyskusyjne.
Polpharma i GSK zaczynają przetargi.
Agencja zajmie się promocją nowego serialu.
Magazyn dla nastolatek zniknie z rynku brytyjskiego na skutek spadającej sprzedaży i oczekiwanej transakcji z Hearstem.
Po 18 miesiącach współpracy z Initiative Home Depot w USA przekazuje bez przetargu wart 700 mln dol. budżet Caratowi.
Sprzedaż iPhone'a, iPada i Maców większa od oczekiwań.
Według badań angielskiej firmy Deloitte rosnąca widownia i wpływy z reklamy wciąż dają telewizji status supermedium.