środa, 9 lutego 2011
Niewykluczone, że Bank Millennium zmieni właściciela, tymczasem szykuje nową platformę komunikacji.
Agencja wypracowała 1,3 mln zysku netto w 2010 roku mimo znacznych inwestycji.
Po zamieszaniu związanym z nieoficjalną stroną w Facebooku koncern zmienia swój stosunek do social mediów.
Były szef kreacji DDB realizuje spot dla DSK, wcześniej - dla Leo Burnett.
Equinox nie obronił budżetu.
Menedżer odpowiedzialna m.in. za marketing sieci perfumerii Douglas awansuje w strukturach firmy.
Sieć uruchomi pierwszy lokal w Warszawie w marcu. Ma za to już fan page w Facebooku.
Dominik Piekarz od lutego 2011 roku zajmuje stanowisko menedżera ds. komunikacji.
Tygodnik poszerza liczbę formatów i wprowadza wydanie dostępne na czytnikach Kindle.
Pod hasłem "Weekend piękna w obiektywie" rozpoczęła się kolejna promocja w ramach Akademii Prawdziwego Piękna Dove.
Tegoroczną gwiazdą kampanii "Pij mleko! będziesz Wielki" jest tenisistka Agnieszka Radwańska.
W Krakowie rozpoczęła się kampania wizerunkowa Centrum Handlowego "Krokus", której twarzą została Patrycja Kazadi.
Przez dwa miesiące Toyota Bank Polska będzie reklamował w internecie, radiu i telewizji swój flagowy produkt depozytowy.
Agencja 9.90 PR zrealizuje projekty dla Angel City, krakowskiego dewelopera luksusowych apartamentów.
Sąd Koleżeński uznał, że Phoenix Press naruszył zasady uczciwej konkurencji wobec Burdy.
Trzeci sezon "Hotelu 52", kolejne odcinki "Szpilek na Giewoncie", nowy serial "Linia życia" i talent show "Tylko muzyka" - to tylko niektóre z propozycji Polsatu na wiosnę.
Bank przygotował ofertę dla internautów opartą na mechanizmie popularnych obecnie zakupów grupowych.
Na profilu IDMnet w Facebooku wystartowała walentynkowa gra - IDMnet łączy.
Fundacja Rak'n'Roll we współpracy z firmą STAMPS stworzyła limitowaną edycję gadżetów zaprojektowanych przez rysowniczkę Endo.
Animex kontynuuje ubiegłoroczną kampanię marki.
Najnowsza produkcja serialowa TVN nazywa się "Przepis na życie".
Telewizja Polsat nie będzie zmieniać swoich planów wobec transmisji wyścigów Formuły 1.
Konkurs na smak chipsów w kolejnej fazie.
W najbliższych dniach marketer ogłosi wybór domu mediowego.
Polski Dział Systemów Komputerowych Toshiba rozpoczął współpracę z Multi Communications. Agencja odpowiada za media relations, rotację produktów, PR ekspercki oraz wydarzenia i akcje specjalne.
1 lutego do grona klientów agencji ConTrust dołączyło wrocławskie centrum handlowo-usługowe Magnolia Park.
Grupa TP rozszerza współpracę z Euro RSCG Sensors.
Legend Group po przetargu obsługuje markę Oeparol.
Oprócz Thierry'ego Henry w reklamie samochodu pojawią się gwiazda burleski Dita von Teese i piosenkarka Rihanna.
Po raz piąty w austriackich Alpach powstał najzimniejszy salon wystawienniczy Volvo na świecie. Wioska Volvo Ice Camp mieści się 2500 m n.p.m.
Niedzielną transmisję finału NFL oglądało 111 mln Amerykanów.