czwartek, 24 lutego 2011
Czołowy poznański marketer myśli o przenosinach działu marketingu.
Polski menedżer będzie zabiegał o rozwój i pozyskanie do organizacji nowych krajów w naszej części Europy.
W przetargu zostały McCann Erickson i Euro RSCG.
Firma profesjonalizuje opis kampanii prowadzonych z wykorzystaniem jej sieci dedykowanych.
Pracuje jako media manager.
Creative director z Change Integrated jedynym polskim jurorem w nowojorskim konkursie.
Po kilku latach pracy na stanowisku PR managera Monika Coś zajmie się marketingiem sekcji biegowej marketera.
Agnieszka i Urszula Radwańskie podpisały umowę z Lagardere Unlimited, jedną z największych agencji marketingowych na świecie.
"Party Style" to nowy tytuł Edipresse Polska.
Portfel platformy poszerzyły m.in.: PZPN, InterContinental Warszawa, Poczta Kwiatowa i Scania.
Wystarczy przejść obok lub odwiedzić łódzkie restauracje Sphinx, Wook, aby dostać na komórkę reklamę karnetów Widzewa Łódź. Klub szykuje specjalny spot prezentujący swoich zawodników.
Agencja zajmie się kreacją i komunikacją dla suplementów diety.
Headz Marketing Partner realizuje zimową kampanię dla koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland.
Po raz pierwszy w historii galę wręczenia nagród muzycznych Vivy obejrzą również widzowie TVP2. Nowością będzie również transmisja gali na żywo w internecie na Orange.pl.
Kinga Szydzińska, PR manager ds. projektów internetowych, Grupa ZPR.
Pokieruje nim Dorota Mandes, która wróciła do Inforu po trzech latach w Inteligo.
Do działu reklamy magazynu o trendach dołączył Jakub Bańkowski.
Luksusowy magazyn Bauera ma nowego szefa działu mody.
Narodowy Instytut Audiowizualny ogłosił przetarg na świadczenie usług domu mediowego.
W konkursie startują trzy firmy.
Bahlsen startuje z przetargiem.
Działania komunikacyjne obejmą także reklamę w mediach.
Budżet kampanii sadowników skierowanej do Rosji i na Ukrainę oszacowano na 4 mln euro netto.
Trzy firmy wygrały przetarg rządowej agencji wart 14,6 mln zł.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego wybiera w przetargu dom mediowy.
Agencja obsługuje bank od 2007 roku, nie wiadomo jednak, na jak długo zostanie podpisana nowa umowa.
Producent armatury przedłuży umowę z agencję.
Liverpool to pierwszy klub piłkarski, który wystartował ze sklepem mobilnym.
Marka nawiązała partnerstwo z rosyjskim producentem samochodów Sollers.
Campbell Soup Co. odchodzi od promocji na rzecz budowy marki.
Agencja ma poprawić nadwątloną reputację marki.