poniedziałek, 28 lutego 2011
Agencja w 2010 r. odnotowała 90-proc. wzrost przychodów, ale startowała z niskiego pułapu.
Właściciel Media Markt i Saturna prawdopodobnie przejmie internetowy sklep Redcoon.
Według danych koncernu ubiegły rok Henkel zakończył na pierwszej pozycji w kategorii preparatów do pielęgnacji włosów i ciała.
Wydawnictwo Przekrój łączy redakcje swoich magazynów, tnie ich objętość i przygotowuje launch nowej platformy internetowej.
Jak przewiduje Agora, w tym roku stracą tylko dzienniki; pozostałe media będą na plusie.
Były szef kreacji DDB reżyseruje reklamowe spoty dla Danone'a; wkrótce kolejne projekty dla innych agencji.
Nowy activation manager odpowiedzialny za dwie marki pracował wcześniej dla Cappy.
W minionym roku Agora poprawiła swoje wyniki w segmencie internetu i radia. Po raz pierwszy raport obejmuje także dane kinowego Heliosa, którego grupa jest większościowym udziałowcem.
Nowym właścicielem sieci sklepów jest Mid Europa Partners.
Baza klientów największego operatora kablowego w kraju powiększyła się w ub.r. o 5,9 tys. osób.
Stacja telewizyjna rozpoczęła kampanię najnowszego programu w wiosennej ramówce.
Firma kosmetyczna wprowadza na rynek pierwszą serię produktów do pielęgnacji twarzy dla czterech grup wiekowych. Szykuje także kampanię dla linii Pielęgnacja+.
Telewizja, chcąc zachęcić widzów do skorzystania z serwisu VoD, bezpłatnie udostępnia odcinki wiosennej nowości "Rodzinka.pl".
Jacek Balcer po niespełna roku bycia rzecznikiem narodowego przewoźnika obejmie inne obowiązki.
Sieć wprowadza 22. pakiet do swojej oferty.
Agencja pozyskała do obsługi kolejną spółkę należącą do ASM Group.
Agencja zajmie się obsługą nowych wariantów marki Ulgix.
Przez kolejne dwa lata agenje zajmą się obsługą kompleksową PZU w internecie.
Zmiana wejdzie w życie już w tegorocznej edycji festiwalu.
Marketer stawia na dużą liczbę rozwiązań kreatywnych.