poniedziałek, 14 marca 2011
W firmie pracował pół roku. Jego następca nie jest znany.
Rywalizacja w sektorze ubezpieczeń direct, i tak już mocna, jeszcze się zaostrzy. Konsekwencją tej sytuacji będzie wzrost wydatków na komunikację marketingową.
Sieć powoli, choć konsekwentnie, poszerza ofertę produktów Tesco Finest i Tesco Organic.
Firma Mood Media dostarczy materiały muzyczne do ponad 200 restauracji sieci.
Reckitt Benckiser buduje dystrybucję produktu w handlu tradycyjnym.
L'Oreal ruszył z konkursem na projekt opakowania dla lakieru do włosów Elnett de luxe marki L'Oreal Paris. Do wyboru są trzy projekty autorstwa Macieja Zienia.
Od marca br. dotychczasowy marketing manager w Bols zajmuje się produktami z kategorii personal care z portfolio Philipsa.
Ostatnio pracował jako account director w Gruppie66 Ogilvy.
Spółka działająca w ramach grupy ZPR teraz będzie koncentrować się na całościowej obsłudze marketingowej. Tworzy cztery brandy rynkowe specjalizujące się w różnych obszarach marketingu.
Marek Ruszkowski objął stanowisko dyrektora Media Solutions w strukturach One-2-One, a Tomasz Długiewicz, wiceprezes grupy, będzie zarządzał agencją MobiJoy!.
Uczestniczka "Top Model" bohaterką najnowszej kampanii reklamowej producenta odzieży.
Scholz & Friends Warszawa zrealizowała pierwszą kampanię reklamową dla Ikei.
Kilkanaście nowych kanałów pojawiło się w podstawowym pakiecie operatora.
Paweł Wolnicki nowym dyrektorem sprzedaży producenta napojów.
Wszystkie sklepy platformy iStore.pl są już dostępne również w wersji na telefony komórkowe.
Działania te wspomagane są przez niemiecką agencję Jeschenko MedienAgentur Berlin GmbH.
Sieć radiowa prowadzi konkurs na identyfikację graficzną Eska Music Awards (EMA). Po raz pierwszy koncerty będą transmitowane w TVP2.
Ruszyła nowa kampania reklamowa leku na przeziębienia NeoAfrin.
Został nim Adam Łaszyn. Funkcję wiceprzewodniczącego będzie piastował Bogdan Biniszewski, a sekretarza Lidia Marcinkowska.
Poszerzenie oferty możliwe dzięki współpracy z agencją Mint Media.
Silny wzrost w Brazylii, Rosji, Indiach i Chinach będzie miał istotny wpływ na międzynarodową sytuację w reklamie w 2012 r.
Należąca do WPP Group sieć firm badawczych chce wzmocnić ofertę analiz wykorzystujących nowe media i zatrudnia nowego menedżera.
Z raportu Google i McKinsey wynika, że nowe media mają kluczowy wpływ na rozwój gospodarczy, tworzenie miejsc pracy oraz wsparcie sprzedaży.
Biznesowa platforma społecznościowa wprowadza usługę LinkedIn Today, która oferować będzie dostęp do istotnych dla branży informacji prasowych.
Luksusowa marka odzieżowa rozpoczyna launch pierwszej aplikacji na iPhone.