czwartek, 17 marca 2011
Jury XV edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie zakończyło obrady.
Macroscope OMD, ZOG, Universal McCann, MediaCom Warszawa biorą udział w rywalizacji o budżet mediowy firmy farmaceutycznej.
Firmie Google zależy coraz bardziej na wypromowaniu serwisu wideo w branży reklamowej. Po raz pierwszy w Warszawie organizuje imprezę Creative Sandbox.
Bank zaprosił cztery agencje sieciowe do przetargu na kampanię rebrandingową.
Marcin Filipiak będzie odpowiadał za markę Żywiec, a Monika Dryja - za Warkę.
Firma uruchamia program lojalnościowy dla swoich marek odzieżowych.
Dwie nowe osoby w zespole Anny Jezierskiej.
Sieć supermarketów podkreśla, że specjalizuje się w świeżych produktach.
Cały numer ma być poświęcony modzie, a na okładce rodzina "fashionistów": Olivier Janiak i Karolina Malinowska z dziećmi. Projekt ma związek w pakietem reklamowym Edipresse4fashion.
Henkel wprowadza innowacje w produktach do stylizacji włosów Got2b Powder'ful. Produkty będą reklamowane.
Bank promuje swój nowy fundusz - BPH FIZ Multi Inwestycja.
Agencja stworzy stronę dedykowaną stacji oraz zajmie się projektem w mediach społecznościowych.
Promuje zarówno makarony, jak i sosy tej marki.
Kampanię zrealizowały San Markos i PanMedia Western.
Od wczoraj co środę w "DGP" pojawi się kolumna Prawo medyczne.
Działania dotyczą otwarcia sklepu w Parku Handlowym "Targówek" w Warszawie. Sieć w czerwcu chce otworzyć jeszcze jeden sklep w stolicy i będzie prowadziła analogiczne zabiegi marketingowe.
Właściciel stacji Kino Polska i rodziny FilmBox przeznaczy środki m.in. na rozwój oferty programowej.
Donald Tusk uważa, że sprawa wolności w internecie wykracza poza jedną ustawę.
Firma sprzedaży wysyłkowej będzie współpracować z Byss, Core PR i IDM.net.
Ta sama agencja odpowiedzialna jest również za spot telewizyjny, który można obecnie oglądać.
Nowa aplikacja operatora umożliwia oglądanie programów TV w tablecie za darmo, niektóre sieci TV się niepokoją.
55 proc. Brytyjczyków w grupie 8-15 lat lubi marki i firmy w Facebooku - według badania Discovery Research.
Diageo wybiera agencję interaktywną Profero do obsługi wódki Smirnoff.
Brytyjska ASA nie zgodziła się z zastrzeżeniami konsumentów co do plakatu reklamującego program TV "Tramadol Nights". Na plakacie zwierzątka używają m.in. pił i strzykawek.