wtorek, 22 marca 2011
Robert Bujok został szefem biura marketingu ofert pre-paid, a Jacek Jerzykowski - usług post-paid w Polskiej Telefonii Cyfrowej.
W wyniku międzynarodowego przetargu marketer konsoliduje obsługę reklamową i mediową w sieciach DDB i Initiative Universal Media. W Polsce wygrana Initiative będzie jednak chwilowa, ponieważ firma szykuje się do wyjścia z naszego kraju.
Przyjazna środowisku submarka Green Living wchodzi do polskich marketów.
Jak bumerang wraca po raz kolejny idea wprowadzenia standardu badawczego na rynku out-of-home. Wśród firm, które miałyby go realizować, wymienia się m.in. Ipsos i Cuendę. Ta ostatnia bierze udział w podobnym projekcie w Hiszpanii.
Największa pod względem przychodów i zatrudnienia agencja interaktywna w Polsce pokazała dobre wyniki finansowe i zarys strategii na następne lata.
Objęła stanowisko head of strategy w zespole Ogilvy Brand Consulting zarządzanym przez Elżbietę Twardowską. Wcześniej Masewicz przez 12 lat kierowała działem strategii w Leo Burnett.
Marketer oczekuje, że dzięki kampanii z udziałem Edyty Górniak pozycja marki w segmencie podkładów poprawi się o dwie pozycje.
Agencja zajmie się strategią dla sieci elektromarketów.
Stanowisko piastuje teraz Aleksandra Klaudzińska, która zastąpiła Krystynę Lewenfisz-Kuleszę.
Nowa pozycja programowa skierowana jest do panów.
Wiosenna promocja stacji i operatora komórkowego trwać będzie do 27 marca.
Maspex wspiera soki kampanią w telewizji.
Trzyosobowy team zajmie się promocją biegania i sprzętu w firmie Puma. Zespół złożony z fanów biegania zastąpił Pawła Januszewskiego.
Kampania banku w zabawnej konwencji promuje kredyt gotówkowy.
Agencja zrealizuje kampanię dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Agencja wygrała przetarg promujący nowy serial.
Agencja pokonała w przetargu dwóch konkurentów.
Marketer już nie współpracuje z agencją Crispin Porter & Bogusky.
Sieć chce zaistnieć na wartym 1,2 mld funtów rynku.
Globalny budżet marketer przydziela agencjom Starcom MediaVest i Universal McCann.
Do zespołu firmy dołączą: Stefano Chiavegati, Philippe Fuchs i Jochen Ramm.
Nowa strategy director pracowała dotychczas w Iris Digital.