piątek, 25 marca 2011
Rok 2010 grupa zakończyła wzrostem przychodów rzędu 30 proc. Jej management chce w najbliższym czasie położyć większy nacisk na realizację projektów wykorzystujących interaktywne kanały komunikacji z konsumentem.
Eksperci radia przybliżą studentom ekonomii branżę mediów.
O zagrożeniach związanych z planowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych, wykorzystujących social media, pisze Teresa Szabłowska, communication manager w Streetcomie.
Paweł Rybak, wiceprezes Sunrise System, rozprawia się z bajkami krążącymi na temat e-reklamy, szczególnie tymi dotyczącymi AdWords.
Zainteresowanie skokami w ostatnim sezonie było niższe o blisko 30 proc. niż w 2001 r., w szczytowym momencie "małyszomanii" - wynika z badania ARC.
Uznanie zyskały m.in. pokazy mebli w 3D i kolekcja Celebrity Line.
Scholz & Friends przygotowała działania ambientowe dla Opery Narodowej z okazji premiery baletu "I przejdą deszcze".
Przygotowanie dodatku reklamowego wymaga mimo wszystko zachowania zdrowego rozsądku. Tego zabrakło przy produkcji "BeIT", bezpłatnie dołączonego do "Elle".
Agencja odnotowała ponad 60-procentowy wzrost przychodów w ub.r.
Po ponad dekadzie wraca do spółki i obejmuje stanowisko pełnomocnika zarządu ds. badań.
Wydawnictwo Przekrój wystartowało z płatnym serwisem internetowym łączącym marki tygodnika "Przekrój" i miesięcznika "Sukces".
Nowa płatna usługa agencji oferuje monitoring kondycji marek w social mediach.
Canal+ Cyfrowy chce rozwijać kontent premium. Według danych firmy rośnie udział droższych pakietów reklamowych.
Firma wzmacnia dział sprzedaży bezpośredniej.
P&G w komunikacji marki Dreft stawia na internet i interakcję z konsumentami.
Grupa Eurozet rozdzieliła funkcje dyrektora programowego i naczelnego stacji. To pierwsze stanowisko pozostaje nieobsadzone.
Ruszyła wiosenna promocja marki proszków do prania.
Powiększono teamy do obsługi kluczowych klientów i marketingu.
Niestandardową kampanię przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw.
Biznesowy tytuł "Think Quarterly" będzie się ukazywał zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
Marketer poprzez parasolową kampanię szuka talentów.
Marketer szuka jednej agencji do obsługi portfolio wódek.
Agencja performancemarketingowa będzie obecna w Wlk. Brytanii i USA.
Marketer szuka partnera do europejskiej obsługi reklamowej.
Obejmie funkcję chief operations officera regionu EMEA.
Trwa przetarg na europejski budżet wart 20 mln funtów.