wtorek, 26 kwietnia 2011
W ramach spółki może pojawić się nowa marka, którą ma być sygnowana istniejąca już struktura badawcza oferująca badania użytkowników portalu Nk.pl. Umowę o współpracy z nią może podpisać jedna z międzynarodowych sieci badawczych.
Obie firmy znalazły się w finale reklamowego przetargu MEN.
Marketer przeniesie budżet z Universal McCann do Macroscope OMD.
Paweł Papliński, dotychczas zajmujący to stanowisko, przeprowadzi się do Moskwy.
Grupa energetyczna przygotowuje się na liberalizację rynku energii.
Dział internetowy MEC wdraża nowe narzędzie ułatwiające obsługę kampanii.
Blok dla dzieci w wieku przedszkolnym zostanie wprowadzony w tym roku na kilkanaście nowych rynków regionu EMEA.
Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.
Były szef marketingu Kimberly-Clark przeszedł do 3M.
Agencja otrzyma wsparcie głównie w zakresie media relations.
Sieć sklepów Intersport powierzyła agencji promocję Cracovia Interrun 2011.
Objęła stanowisko junior sales executive.
Polskie studio postprodukcyjne jest współtwórcą efektów specjalnych w najnowszym filmie duńskiego reżysera pt. "Melancholia".
Potrzebna agencja do wsparcia Warszawy w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury.
Agencja marketingu zintegrowanego wygrała przetarg na obsługę poznańskiej Galerii Malta.
Należąca do koncernu Coca-Cola marka wód szuka agencji, która przygotuje działania reklamowe.
Ruszył przetarg na obsługę europejskiego budżetu reklamowego wartego 60 mln funtów.
AOL stawia na menedżerów przejętej niedawno sieci Goviral.
W I kwartale br. przychody grupy reklamowej wzrosły do kwoty 1,29 mld euro.