środa, 27 kwietnia 2011
Po długiej przerwie marka notuje najwyższy wzrost sprzedaży w kategorii energetyków.
Agencja prowadzi szeroki projekt shoppermarketingowy dla wicelidera polskiego rynku piwa.
Sieć chce uszczknąć coś dla siebie z rosnącego rynku konsumpcji kawy out-of-home.
Po trzech latach odchodzi z KPI Sports Cars, spółki sprzedającej samochody sportowe jednej z najsłynniejszych marek na świecie.
Objęła stanowisko dyrektora marketingu, które dotąd pełniła Urszula Dziewit.
Tablice w dwóch popularnych kurortach zimowych znajdą się wyłącznie w ofercie firmy Headz.
Obecnie za komunikację public relations marki odpowiadać będzie agencja Partner of Promotion.
Murator uruchomił serwis Ofero24.pl, adresowany do branży budowlanej i wnętrzarskiej.
Nowa grupa chce prowadzić działania zwiększające udział zakupów internetowych w wydatkach konsumentów.
Będzie to reality show pt. "Nie mów pannie młodej".
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Just.
Działania promujące nowy suplement diety dla kobiet będą prowadzone na razie w prasie, w planach jest także kampania radiowa.
Kanał wesprze Mediatravel - Festiwal Cywilizacji i Sztuki Mediów, Odkrywców i Podróżników.
Midven SA, firma doradczo-inwestycyjna, przejęła 15 proc. udziałów w spółce.
Agencja uzyskała status wiodącej agencji interaktywnej dla marketera, z którym podpisała trzyletni kontrakt.
Urządzenia oparte są na systemie Android, należącym do Google. W sprzedaży mają się pojawić jesienią br.
Kate Rowlinson objęła stanowisko new business & marketing directora.
W mijającym dla firmy roku finansowym zysk spadł aż o 66 proc.
MPG wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu ekwadorskiego Ministerstwa Turystyki.
Kofola kupiła czeską spółkę Pinelli, producenta napojów energetycznych Semtex i Erektus.
Amerykańscy konsumenci wydają więcej tam, gdzie poziom obsługi klienta jest na najwyższym poziomie, wynika z badań przeprowadzonych przez American Express.