czwartek, 28 kwietnia 2011
Pepsi-Cola GB pod skrzydłami PepsiCo i nowej dyrektor marketingu nabiera tempa. Projekt "Refresh" zafunduje publiczne strefy rekreacyjne.
Najnowszy projekt marki potwierdza ofensywę P&G w mediach społecznościowych.
Agencja Swiift parodiuje reklamy. Którą tym razem?
Jak chronić swój wizerunek w sieci - radzi Luiza Farkash-Szamburska z Harmonic PR.
Targi turystyczne doceniają wykorzystanie nowych technologii w promocji regionalnych atrakcji.
ZKDP uznał, że AWR Wprost, wydawca tygodnika "Wprost", podawał nierzetelne dane; wnioskuje o karę nagany.
Wojciech Szpil przez kolejne trzy lata będzie odpowiadać w zarządzie spółki za sprzedaż i marketing.
Juliusz Braun prezesem. Jak podał wczoraj "Newsweek", sąd ustali, czy ma prawo pełnić te obowiązki.
Platforma zaprzecza, że zamierza zrezygnować z wydawania swojego tv-guide'u. Twierdzi, że prowadzi pracę nad zmianami obejmującymi m.in. model biznesowy.
Agencja Symetria 1 maja br. zmieni się w Grupę Symetria; do zespołu dołączyły nowe osoby, kilku pracowników awansowało.
Draft FCB + Ad Fabrika realizuje pierwszą kampanię po sieciowym przejęciu obsługi Nivei.
Firma doradzająca w zakresie obsługi i zakupu statków powietrznych zasponsoruje wystawę malarstwa; wizerunkowy event obejmą patronatem Wojciech Fibak i Jolanta Kwaśniewska.
Kino Polska, Eska TV, ATM Rozrywka TV i U-TV znajdą się w ofercie pierwszego multipleksu.
Firma wybrała On Board PR Ecco Network.
SMI Smart Editor to autorskie rozwiązanie opracowane przez dział IT Supermedia Interactive.
Umowa została podpisana na dwa lata.
Polską odsłonę globalnej kampanii wizerunkowej zrealizuje Euro RSCG Sensors.
Stock Polska w kampanii nawiązuje do swoich nagród.
Trójwymiarowy spektakl świateł na zlecenie Vienna Tourist Board.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zajęła stanowisko w kwestii obecności nadawców w internecie, a w szczególności w serwisach społecznościowych. Ostrzega, że będzie reagować w przypadku podejrzeń o ukrytą reklamę.
Louis Vuitton zapłaci Jolie ponad 6 mln funtów.
Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority po raz pierwszy skorzystała z prawa wyrokowania w sprawie nieetycznych reklam online.
News Corporation wyprzedzi P&G i Unilevera, jeżeli przejmie pozostałe udziały w telewizji BSkyB.
Facebook prowadzi testy zakupów za swoje vouchery w 5 amerykańskich miastach.
Heineken oferuje grę "StarPlayer", w którą można grać i jednocześnie oglądać rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA na podzielonym ekranie telewizora.