poniedziałek, 16 maja 2011
Ubezpieczyciel zamierza przejrzeć oferty domów mediowych. Budżetu PZU będzie bronił Starlink.
Do Kompanii Piwowarskiej przeszedł z US Pharmacii.
Po roku zwłoki władze Warszawy rozpoczęły kolejny etap przetargu.
Justyna Mazur odpowiada w Polkomtelu za media, a Krzysztof Ziewiec za komunikację marketingową pre-paid i new business.
Z agencją rozstali się Wojciech Błaszczyk i Jarosław Kubicki.
Doświadczony menedżer zmienił branżę z telekomunikacyjnej na gastronomiczną.
Blisko 20-proc. wzrost przychodów odnotowała grupa Agora w I kwartale br. Słabsze wyniki miały segmenty prasowe oraz kino; rosną: internet, radio i outdoor.
Tegoroczna edycja Telemarketera Roku notuje rekordową liczbę prac nadesłanych przez call center.
Komercyjny start usługi spodziewany jest jeszcze w tym roku.
Trwa rekrutacja szefa działu internetowego, do którego dołączyli: Magdalena Patorska, Karolina Nowakowska, Radosław Gołąb i Anna Kopczyńska.
Przez dwa tygodnie bank będzie promował półroczną lokatę.
Nowy smak chipsów wybrali konsumenci.
Nowa nazwa agencji ma podkreślić zmianę jej pozycjonowania. Za jej rozwój odpowiada Paweł Świerżewski.
Planuje działania w kontekście polskiej prezydencji w Radzie EU i Euro 2012.
Dotychczasowy klient Equinoksa zaprosił kilka agencji do przetargu na planowanie i zakup mediów.
Możliwe jest też wejście tytułu do Afryki.
Wydawnictwo chce zarabiać na mobilnych i internetowych serwisach.
Matias Palm-Jensen odpowiadać będzie za innowacje sieci agencji w Europie.
Ich użytkownicy stają się też silniej zaangażowani w kontakt z daną marką - pokazuje raport brytyjskiej APA.