czwartek, 26 maja 2011
Londyński oddział japońskiej sieci spotyka się z polskimi agencjami.
MediaCom Warszawa oraz MediaCom Budapeszt łączą struktury zespołów planujących komunikację dla Procter & Gamble.
Anna Karolewska objęła funkcję szefa działu consumer & online w polskim oddziale Microsoftu.
Będzie pracował jako planner strategiczny.
Do biura reklamy Bauera dołączył analityk z Telewizji Polskiej.
W agencji interaktywnej Blue Angels, należącej do grupy Infinico, doszło do zmian personalnych.
Prezenter pogody TVN ponownie w reklamie, tym razem za aprobatą TVN.
Agencja odpowiada za działania PR marki Decowood.
Marketer kontynuuje działania z ub.r.
Najaktywniejsze są osoby między 26. a 35. rokiem życia, a najchętniej kupowany jest sprzęt RTV i AGD, odzież oraz obuwie - wynika z badań GfK Polonia przeprowadzonych na zlecenie Paybacka.
Badanie Megapanel PBI/Gemius mierzy internet mobilny oraz ruch z zagranicy.
Zwycięzca zajmie się obsługą nowej marki.
Podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamy wyróżniony zostanie były CEO firmy Google.
BBC Worldwide, komercyjna odnoga BBC, wskazuje na fundusz Exponent jako na najlepszego kandydata do przejęcia portfela jego magazynów.
Brytyjscy konsumenci wydali w ciągu 11 lat 300 mld funtów na zakupy w internecie.
L'Oréal przewiduje wzrost sprzedaży w tym roku. Chiny wyrastają na potęgę nr 2.
Młodzi Niemcy wolą spędzać czas, buszując w internecie, niż oglądając TV.
Sebastian Vettel, aktualny lider wyścigów Formula 1, został pierwszym globalnym ambasadorem luksusowych japońskich aut marki Infinity.