wtorek, 7 czerwca 2011
Wczoraj obradowało jury konkursu pod przewodnictwem Anny Tutak-Kordyl.
Na razie nie wiadomo, czy po globalnej decyzji będą jakieś zmiany w Polsce.
Grupa szykuje nowe otwarcie, chce konkurować kompleksową ofertą.
Wbrew nasilającym się spekulacjom znany polski marketingowiec nie wróci w najbliższym czasie do Polski, ale nadal będzie odpowiadał za marketing browaru na rynku rosyjskim.
BNP Paribas Fortis, który niedawno pozbył się z nazwy ostatniego członu, ruszy z pierwszą kampanią docelowej marki.
Nowy spot reklamowy marki autorstwa polskiej agencji trafi na kilkanaście rynków.
Udziały Right Guarda nie satysfakcjonują marketera, dlatego szykuje się do kolejnego uderzenia.
Po odejściu Grzegorza Gładysza zarządza agencją i działem client service.
Dokumenty mają precyzować briefy m.in. pod kątem kampanii w social mediach.
Zachęca do picia wody w ramach codziennych posiłków.
Rusza kampania nowego preparatu pielęgnacyjnego do biustu.
Dom mediowy już wybrany, a agencja reklamowa - do końca czerwca.
Obie firmy będą autorami strategii komunikacji dla Vitis Pharmy.
Holding prowadzi na ten temat rozmowy z Ipsosem.
Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.
Kolejną interaktywną spółką po F.biz, w której holding objął większościowy pakiet, jest Gringo.