środa, 8 czerwca 2011
Agencja reklamowa TBWA odpadła z przetargu na kampanię rebrandingową Lukas Banku na Crédit Agricole.
Wcześniej pracowała jako client service director w agencji marketingu rekomendacji Streetcom.
Do FoodCare przeszła z działu marketingu Carlsberg Polska.
Ma to związek z nominacją Sławomira Stępniewskiego na stanowisko CEO Aegis Media Polska.
Detalista podąża w Polsce śladem brytyjskiego "Tesco Magazine".
TVP reorganizuje kierownictwo programowe.
Młode pokolenie kształtuje swoje opinie oraz kupuje pod wpływem sieci - wynika z raportu Digital Young 2011 przygotowanego przez sieć reklamową Ad-Vice.
Agencja reklamowa zdobyła budżet koncernu gazowego po przetargu.
Agencja zajmie się strategicznym doradztwem w zakresie działań komunikacyjnych marki.
Detalista wprowadzi brandy, które mają być sprzedawane nie tylko w Tesco, ale także w innych sklepach.
Richard Prenderville, head of global brand marketing, odchodzi z firmy po pięciu latach pracy.
Matt Atkinson dołączył do globalnych struktur marketingowych sieci handlowej.