czwartek, 9 czerwca 2011
Grupa skupiająca spółki marketing services może być pierwszą z tej branży obecną na rynku podstawowym.
Detalista ma nowy pomysł, jak nakarmić klientów.
Nowa director strategy & new product development firmy zajmowała się ostatnio marką Pharmaceris.
Firma oferuje warsztaty pod tytułem "Cykl życia kampanii".
Jako account director zajmie się obsługą Marsa.
Abonenci TP zyskają dostęp do kanałów własnych N-ki i 27 kanałów HD, zaś abonenci platformy N będą mogli kupić pakiety z internetem mobilnym TP. Firmy nie wykluczają współpracy promocyjno-reklamowej.
Pokieruje rozwojem produktów internetowych grupy Polskapresse.
Radomir Głaszczak marketing managerem odpowiedzialnym za kraje regionu CEE.
Wkrótce ruszy kolejna fala badań festiwali muzycznych.
Dystrybutor amerykańskiej whisky przygotował promocję konsumencką, w której nagrodą główną jest samochód Jeep Wrangler Sport.
Agencja zrealizuje kampanię Finlandia Vodka w Polsce i Rosji.
Agencja pozyskała obsługę WP i Danfossu.
Agencja odpowiada za PR produktowy i korporacyjny.
Firma zajmująca się moderowaniem mediów społecznościowych ma zostać włączona do sieci iProspect.
Agencyjny duet zwyciężył w przetargu marketera.
Usługa, dostępna na całym świecie, wprowadzana jest bez wielkiego szumu medialnego i bez powiadamiania użytkowników.
Wiek emerytalny członków zarządu holdingu podwyższono do 75 lat.