poniedziałek, 13 czerwca 2011
Lukas Bank zdecydował się rozpisać przetarg mediowy. Biznesu broni Initiative.
Produkt wytwarzany tą techniką ma być smaczniejszy niż wódki powszechnie dostępne w sprzedaży i ma otwierać nowe możliwości w komunikacji z konsumentami.
Marketer już po raz drugi premiuje zakup napoju filmem VoD, ale tym razem z innym partnerem.
Po kilku latach pracy odeszła ze struktur TVN-u.
Agencja wywodząca się z domu produkcyjnego poszerza ofertę działań interaktywnych. Ma na koncie dwa wygrane ostatnio przetargi.
Stacja telewizyjna będzie teraz reprezentowana przez dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media.
Poprzedni prezes zrezygnował z tej funkcji i kandyduje do rady nadzorczej.
Na stanowisku dyrektora biura reklamy zastąpi go Anna Puchacz, nowa osoba w spółce.
Agencja zatrudniła po dwie osoby do działu kreacji i client service.
Sieć sklepów odzieżowych po 10 latach współpracy z Vizeum rozpisała regionalny przetarg na obsługę mediową. Jego efekty obejmą także nasz rynek.
Przetarg na realizację projektu AR dotyczy wszystkich wspieranych marketingowo brandów producenta.
Około 2 mln zł Ministerstwo Sportu chce przeznaczyć na kampanię promującą aktywny wypoczynek.
Holding nie będzie umieszczał reklam swoich klientów w serwisach z pirackim kontentem. Na razie zasada ta dotyczy rynku amerykańskiego.
Brytyjski Odeon chce wprowadzić taką usługę poprzez sklep w serwisie społecznościowym.