piątek, 17 czerwca 2011
Sieć handlowa finalizuje wybór agencji, która zajmie się nowymi mediami.
Będzie odpowiedzialna za markę Lipton Ice Tea.
Rośnie liczba marketerów, którzy z okazji Euro 2012 będą mogli korzystać ze znaków UEFA.
Plany akwizycyjne dotyczą firm specjalizujących się w SEM i performance marketingu.
Internetowy gigant rozpoczął realizację projektu Street View w Polsce, który ma promować Polskę na Euro 2012.
Telewizja rolnicza rozpoczęła negocjacje z siecią kablową na temat wejścia do jej oferty.
Jednocześnie marketer chce zmienić wizerunek flagowej marki Vegeta.
Nowy dział zajmie się całościowym prowadzeniem kampanii e-mailmarketingowych.
G+J na wakacje wydaje kieszonkową wersję "Naj Magazynu".
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa maści antybakteryjnej.
Agencja zajmie się także merchandisingiem mobilnym.
Założyły ją absolwentki Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW - Agnieszka Pieńczykowska i Justyna Pałys.
Marketer prowadzi przetarg na obsługę budżetu interaktywnego.
Za wzrost odpowiadają inwestycje marketerów przeznaczone na działania w internecie.
Marketer wspiera w internecie technikę 3D.
Marketera zacznie obsługiwać reklamowy start-up o nazwie Johnny Fearless.
Marketer wybrał do obsługi działań biznesowych agencję reklamową Inferno.