poniedziałek, 20 czerwca 2011
Pierwszy produkt, jaki wprowadzi na polski rynek, będzie poświęcony mediom społecznościowym.
Ubezpieczyciel nie informuje o liczbie zaproszonych firm, jutro termin złożenia wstępnej prezentacji.
Initiative, MEC i PHD Media Direction powalczą o budżet banku.
Zastąpiła Tomasza Domańskiego, który przeszedł do struktur marketingowych Jeronimo Martins.
Pomimo wcześniejszych zapowiedzi nowy produkt nie pojawi się na rynku przed wakacjami.
W tym roku marketer postawił na wzmocnienie marki w kategorii kosmetyków do opalania - najbardziej rozpoznawalnej. W ciągu kilku miesięcy wdroży strategię relaunchu także w innych kategoriach.
Platforma zapowiada współpracę z grupą mediów biznesowych Bloomberg LP.
Magdalena Lewińska-Opałko odpowiada za marketing szwedzkiej sieci handlowej.
W portalu startuje tematyczny profil "Generalnie Lubię Podróże", sygnowany marką Generali Ubezpieczenia.
Największa w Polsce sieć sklepów w niestandardowy sposób wykorzystuje telewizję do promocji produktów.
Studio filmowe powiększa zespół.
Marketer buduje trial nowego produktu wśród konsumentów.
Totalizator kontynuuje współpracę sponsoringową z kierowcą F1.
W składzie nowego zarządu reprezentuje Media Regionalne.
Zwycięska agencja reklamowa zajmie się obsługą całego portfolio firmy.
Resort planuje kampanię społeczną na temat równych szans mężczyzn i kobiet na rynku pracy.
Agencja została wybrana spośród czterech firm, które wzięły udział w konkursie ofert.
Według firmy wydatki na reklamę w skali globalnej wzrosną w tym roku do poziomu 428,4 mld dol.
Magazyn "Campaign" przygotował mobilny przewodnik po festiwalu reklamy.
Według prognoz firmy Gartner marketerzy zainwestują w skali globalnej w reklamę mobilną blisko 3,3 mld dol.
Koncern chce poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów i uprościć sam proces dokonywania zakupów.
Właściciel sieci sklepów z obuwiem szuka agencji do nietypowego projektu reklamowego.