wtorek, 21 czerwca 2011
Na razie polskie agencje zdobyły siedem nominacji.
Kończy się etap przeglądu ofert dotyczący stawiania wiat przystankowych w Warszawie wyposażonych w nośniki reklamowe. ZTM rozważa możliwość rozstrzygnięcia przetargu jeszcze w tym roku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Doroczny raport SAR o zarobkach branży pokazuje, że wynagrodzenia w agencjach przegrywają z inflacją, domy mediowe wypadają nieco lepiej. Ogólnie jednak rynek się normuje.
Wieloletni pracownik Unilevera przechodzi do Kompanii Piwowarskiej.
Marketer rozpoczął działania dla Gillette w Facebooku.
Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.
Dyrektorem TechnoAd Network został Radosław Włoda. Wcześniej pełnił funkcję zastępcy dyrektora ds. klientów kluczowych w Interii.
Była szefowa promocji m.in. kanałów Filmbox i Kino Polska zajmie się komunikacją korporacyjną Universal Networks International oraz Grupy 4Fun Media.
Stroer, AMS i Clear Channel pracują nad treścią wniosku, który ma zostać złożony w kontekście przepisów antymonopolowych. Chodzi o uzyskanie zgody na założenie joint venture w Polsce, które zajmie się badaniami efektywności reklamy zewnętrznej.
Agencja wprowadza Baltonę na GPW.
Prenumeratorzy wybranych tytułów grupy Infor dostaną bezpłatny kwartalnik "Kobieta w Pracy".
Zarząd z dwuosobowego stał się jednoosobowy.
Izotonik angażuje się we wsparcie koszykówki.
Stacja TVi jest popularna w środowiskach inteligenckich i opiniotwórczych. Prezentuje opcję prozachodnią, prodemokratyczną i proeuropejską.
Marketer przeznaczył skromne środki na wynagrodzenie dla agencji reklamowej - zdaniem branżowców.
Agencje otrzymały wstępne zapytanie o gotowość przystąpienia do konkursu.
"VisitBritain" to warta 100 mln funtów globalna kampania zachwalająca turystykę w Wielkiej Brytanii z udziałem gwiazd: Judi Dench, Dev Patela, Twiggy, Rupert Everetta i Jamie Olivera.
W ramach partnerstwa z British Library Google przeprowadzi cyfryzację 250 mln książek i pism ze zbiorów tej biblioteki, które będą dostępne nieodpłatnie online.
Facebook po roku przygotowań wprowadzi swoją aplikację na iPada.
McDonald's chce wzmocnić swój wizerunek firmy chroniącej środowisko, deklarując, że w FishMacach znajdą się ryby wyłącznie z certyfikatem organizacji Marine Stewardship Council (MSC).
JWT London straciła globalny budżet marki Rimmel na rzecz amerykańskiej agencji Laird+Partners.
Rynki, na których obecne są agencje należące do SMG, zostały teraz podzielone na trzy grupy: wzrastające, dynamiczne oraz kluczowe.
Dobra kreatywna robota w wykonaniu The Network One, próba zdefiniowania trendów w 2013 r. i kompletna porażka Boba Garfielda - to najważniejsze, zdaniem Arka Szulczyńskiego, dyrektora kreatywnego K2, wydarzenia rozpoczynającego się festiwalu reklamowego Cannes Lions.